Як підключити тарифи Все разом?
Якщо ви вже користуєтеся мобільним зв’язком передплаченої форми та Домашнім Інтернетом від Київстар, ви можете самостійно подати заявку через Мій Київстар
Якщо ви ще не користуєтеся нашим мобільним зв’язком переплаченої форми та Домашнім Інтернетом або у вас залишилися запитання — заповніть заявку. Ми вам зателефонуємо та допоможемо вибрати тариф.
Якщо ви на контрактній формі — можете подати заявку на підключення в найближчому магазині Київстар. Візьміть з собою паспорт та ідентифікаційний код.
Для нових абонентів Домашнього Інтернету. Протягом 3-х днів після активації послуги вам потрібно завершити підключення тарифу Все разом у Мій Київстар. Об’єднайте мобільний номер та особовий рахунок Домашнього Інтернету в додатку.
Виняток: щоб об’єднати мобільний номер та особовий рахунок Домашнього Інтернету у тарифі ВСЕ РАЗОМ Перевага, зателефонуйте за номером 460 або зробіть це на сторінці активації під час візиту майстра.
Якщо протягом цього часу об'єднання не відбулося, то на 4-й день:
- Вибраний вами тариф Домашнього Інтернету буде змінено на Дім
- Якщо замовляли послугу Київстар ТБ окремо — буде підключений відповідно замовлений пакет
- Якщо ви вибрали тариф Все разом з включеною послугою ТБ — вам буде активовано ТВ-пакет Сімейний на стандартних умовах
Також ми можемо підключити більше однієї лінії за однією адресою, якщо є така технічна можливість (мати доступ до обладнання, прокласти лінію до квартири). Для деталей телефонуйте за номером 460.