close
Обрати::

Разом вигiднiше

Підключайте Домашній інтернет і отримуйте дві послуги за ціною однієї

  • Мобільний зв'язок
  • Домашній інтернет
  • Очевидна вигода Мобільний зв’язок та Домашній інтернет за півціни – щомісячна економія
  • Послуг багато – рахунок один Просто поповнюйте мобільний рахунок на загальну суму
  • Інтернет без обмежень Безлімітний Мобільний та Домашній інтернет у будь-якому тарифі
Тарифи для: Київ
Домашній інтернет {{ activeTariff.home.name }}
Швидкість Підключення безкоштовно
{{ activeTariff.home.internet_volume }} Мбіт/с
router
{{ router.name }}
?

{{ tooltips.routerTooltip }}

більше
+ {{ router.price }} грн
router pro
{{ routerPro.name }}
?

{{ tooltips.routerProTooltip }}

більше
+ {{ routerPro.price }} грн
Повертаємо вартість Роутера
ХІТ -50%
{{ activeTariff.oldPrice }} {{ activeTariff.newPrice }} грн/міс
+ {{router.price}} грн за роутер разово + {{routerPro.price}} грн за роутер про разово

Замовте підключення

Більше про тарифи «Київстар Все разом»

  • Як саме я зможу заощадити завдяки тарифам Київстар «Все разом» ?

    Все разом Екстра

    Наприклад, ви мешкаєте в Києві та вирішили підключити і мобільний номер, вибравши тариф «Максимальний Безлім» (155 грн/міс) і «Домашній Інтернет» на швидкості 100 Мбіт/с (155 грн/міс) — разом 310 грн/міс. За той же обсяг послуг за тарифом «Все разом Екстра» ви заплатите всього 155 грн/міс, таким чином щомісяця економія складатиме 155 грн. Вибираючи інші тарифи, сума економії залишається незмінною — 50% від абонплати. До того ж, оплачувати всі послуги, поповнюючи тільки мобільний номер і всього один раз в місяць, набагато зручніше.

    Все разом Смарт

    Наприклад, ви мешкаєте в Києві та вирішили підключити і мобільний номер, вибравши тариф «Безлім Відео» (95 грн/міс) і «Домашній Інтернет» на швидкості 100 Мбіт/с (155 грн/міс) – разом 250 грн/міс. За той же обсяг послуг за тарифом «Все разом Смарт» ви заплатите всього 125 грн/міс, таким чином щомісяця економія складатиме 125 грн. Вибираючи інші тарифи, сума економії залишається незмінною — 50% від абонплати. До того ж, оплачувати всі послуги, поповнюючи тільки мобільний номер і всього один раз в місяць, набагато зручніше.

    Все разом Плюс

    Наприклад, ви мешкаєте в Києві та вирішили підключити і мобільний номер, вибравши тариф «Безлім Соцмережі» (75 грн/міс) і «Домашній Інтернет» на швидкості 100 Мбіт/с (155 грн/міс) – разом 230 грн/міс. За той же обсяг послуг за тарифом «Все разом Плюс» ви заплатите всього 115 грн/міс, таким чином щомісяця економія складатиме 115 грн. Вибираючи інші тарифи, сума економії залишається незмінною — 50% від абонплати. До того ж, оплачувати всі послуги, поповнюючи тільки мобільний номер і всього один раз в місяць, набагато зручніше.

    Все разом Старт (40 городов)

    Наприклад, ви мешкаєте в Полтаві та вирішили підключити і мобільний номер, вибравши тариф «Безлім Соцмережі» (75 грн/міс) і «Домашній Інтернет» на швидкості 100 Мбіт/с (75 грн/міс) – разом 150 грн/міс. За той же обсяг послуг за тарифом «Все разом Старт» вы заплатите всього 75 грн/мес, таким чином щомісяця економія складатиме 75 грн. До того ж, оплачувати всі послуги, поповнюючи тільки мобільний номер і всього один раз в місяць, набагато зручніше.

    Активація тарифного пакету Все разом Старт можлива лише при новому підключенні

  • Який термін дії знижки на абонплату в тарифах «Київстар Все разом»?

    Зазначену знижку можна підключити та отримувати на постійній основі, допоки Київстар здійснює підключення до відповідного тарифного плану та протягом усього строку його дії.

  • Як самостійно підключити тарифи «Київстар Все разом»?

    Якщо ви вже користуєтесь мобільним зв’язком передплаченої форми та Домашнім Інтернетом від Київстар, ви можете самостійно подати заявку через систему «Мій Київстар». 

    У будь-якому разі, рекомендуємо вам заповнити форму на цій сторінці – наші менеджери зможуть відповісти на всі додаткові запитання та допоможуть підключити тариф «Київстар Все разом».

  • Яким чином знімається абонплата в тарифах «Київстар Все разом»?

    Абонплата за всі послуги зніматиметься в повному обсязі з мобільного рахунку 1-го числа кожного місяця. Після зміни вашого тарифу на тариф «Київстар Все разом», перша абонплата за послуги мобільного зв’язку та обсяг самих послуг будуть нараховані пропорційно кількості днів, які залишились у місяці. Для фіксованих послуг: Домашнього Інтернету та ТБ, ви можете самостійно обрати період, з якого зміни набудуть чинності:

    • «зараз» – послуги будуть оплачені та стануть доступні разом з підключенням тарифу «Київстар Все разом».
    • «з 1-го числа» – цей варіант краще обрати, якщо абонплата в поточному місяці знімалась, і ви вже користуєтесь послугами. Таким чином, наступна абонплата нарахується наступного місяця.
  • Яке додаткове обладнання мені знадобиться?

    Якщо ви плануєте користуватись Домашнім Інтернетом на кількох пристроях (приміром, на комп’ютері, планшеті та смартфоні), вам знадобиться Wi-Fi роутер. Ви можете замовити роутер за акційною ціною і отримувати знижку 20 грн на абонплату протягом 15 місяців.

    ТВ-тюнер стане в пригоді, якщо ви дивитиметесь Домашнє ТБ з телевізора і у вас немає додатка Smart TV. Тюнер можна взяти в оренду за 39 грн/міс.

  • У мене є залишок на рахунку Домашнього Інтернету. Чи можу я використати ці кошти для оплати тарифу «Київстар Все разом» або перенести їх на мобільний номер?

    У тарифах «Київстар Все разом» абонплата за всі послуги знімається тільки з мобільного рахунку. Перенести гроші з рахунку послуги «Домашній Інтернет» на ваш мобільний номер немає технічної можливості. Однак гроші нікуди не зникають, а зберігатимуться на вашому особовому рахунку. Вони знову будуть доступні для використання, наприклад, якщо ви захочете підключити окремий тариф для Домашнього Інтернету.

  • Як поповнити та перевірити рахунок у тарифах «Київстар Все разом»?

    Абонплата зніматиметься з вашого мобільного рахунку, тому вам достатньо поповнювати його раз на місяць будь-яким зручним способом: онлайн без комісії, в терміналах поповнення тощо.

    Перевірити рахунок можна в системі «Мій Київстар» або за допомогою короткого запиту *111#.

  • Чи можу я підключити пакет «Київстар Все разом» не змініюючи свій тариф мобільного зв’язку чи Домашнього Інтернету?

    • Ні, адже «Київстар Все разом» як раз і полягає у зміні тарифів на більш нові, при чому одразу для всіх ваших послуг: мобільний зв’язок, Домашній Інтернет і ТБ. Для цього скористайтеся системою «Мій Київстар» та подайте заявку, як вказано у відеоінструкції.
    • Якщо ж ви користуєтесь тільки однією з послуг: мобільним зв’язком або Домашнім Інтернетом, вам потрібно буде відповідно підключити Домашній Інтернет або придбати стартовий пакет Київстар, а вже потім подати заявку на зміну тарифу на «Київстар Все разом».

    У будь-якому разі, рекомендуємо вам заповнити форму на цій сторінці – наші менеджери зможуть відповісти на всі додаткові запитання та допоможуть підключити тариф «Київстар Все разом».

  • Коли за моєю адресою зявиться можливість підключення Домашнього Інтернету?

    Ви можете залишити попередню заявку прямо у формі перевірки підключення на головній сторінці Домашнього Інтернету. Кнопка «Попереднє замовлення» з'явиться, якщо вказати адресу, по якій наразі немає покриття. Щойно за вашою адресою з'явиться можливість підключення, з вами зв'яжуться менеджери Київстар.

  • Якими послугами можна скористатися, якщо абонплату за тарифом «Київстар Все разом» не знято?

    Абонентна плата за всі послуги зніматиметься 1 числа кожного місяця з вашого мобільного рахунку. Якщо ж на вашому рахунку буде недостатньо коштів, замовляйте послугу «Тиждень довіри»: протягом 7 днів ви зможете безкоштовно користуватись Домашнім Інтернетом, дивитись ТБ, а також телефонувати на номери Київстар та отримувати по 100 МБ мобільного інтернету щодня.

    Є кілька способів підключити «Тиждень довіри»:

    • Через «Мій Київстар»
    • За допомогою короткого запиту *461# (з номера, який підключено до тарифу «Київстар Все разом»)
    • За номером 460 або 0800300460

    «Тиждень довіри» відключається автоматично через 7 днів або при поповненні рахунку на суму абонплати. Замовляти «Тиждень довіри» можна якщо було знято першу абонплату за умовами тарифу і не частіше одного разу на місяць. Якщо після закінчення терміну дії послуги абонплату не буде внесено, доступ до Домашнього Інтернету і ТБ буде заблоковано, а послуги мобільного зв’язку надаватимуться за стандартними тарифами, які діють до поповнення рахунку.

Згорнути
Бізнесу
Допомогти?