Підключайте Домашній інтернет і отримуйте дві послуги за ціною однієї
Процедура не змінилася.
Ви можете оформити договір у магазині Київстар або замовити контрактний тарифний план за телефоном 0 800 300 460 (дзвінки з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України не тарифікуються). Вам підключать домашній інтернет, тільки потрібно буде протягом двох днів підписати договір у нашому найближчому магазині.
Як додати домашній інтернет до свого контрактного тарифу?
Завітайте до найближчого магазину Київстар з паспортом та ІПН і подайте відповідну заявку. При цьому наявний особовий рахунок Домашнього Інтернету буде автоматично замінено на новий, щоб об’єднати його з вашим мобільним номером. Якщо на старому особовому рахунку є кошти, ви можете повернути їх на картковий або розрахунковий рахунок.
Якщо у вас немає «Домашнього Інтернету» від Київстар, переконайтеся, що за вашою адресою є технічна можливість підключення. Перевірити покриття можна за посиланням.
Хто може підключити послугу?
Абоненти цих контрактних тарифних планів можуть підключити послугу «Домашній Інтернет» без додаткової плати. Підключення відбувається за наявності технічної можливості.
Чи потрібно платити за нове підключення домашнього інтернету
Ні, жодних додаткових платежів вносити не потрібно.
Як знімається плата за тарифний план?
Для тарифних планів «Smart», «Smart+», «Smart Max» першого місяця знімається плата за пакет «Перший місяць обслуговування»:
Для тарифних планів «Smart Business» й «Smart Business+» першого місяця знімається плата за пакет «Перший місяць обслуговування»:
Надалі щомісячна плата за тарифний план нараховується щодня рівними частинами, пропорційно кількості днів у календарному місяці.
У цих тарифнимх планах послуга «Домашній Інтернет» надається за умови, що на початку місяця з особового рахунку домашнього інтернету абонента знімається плата 25 гривень.
Чи працюватиме домашній інтернет, якщо в середині місяця закінчаться кошти на мобільному рахунку
Якщо ви внесли плату за тариф, то домашній інтернет гарантовано працюватиме до кінця місяця, навіть якщо в середині місяця на мобільному рахунку не буде коштів та ви не матимете змоги здійснювати дзвінки.
Як поповнити та перевірити рахунок?
Абонплата зніматиметься з вашого мобільного рахунку, тому ви можете поповнювати його будь-яким зручним способом: онлайн без комісії, в терміналах поповнення тощо.
Перевірити рахунок можна в системі «Мій Київстар» або за допомогою короткого запиту *111#.
Як розраховується орієнтовна вартість?
Орієнтовна вартість – середня вартість послуг за тарифним планом/пакетом послуг за 1 день, що обчислюється шляхом ділення встановленого розміру плати за тарифний план/пакет послуг за відповідний період на тривалість цього періоду у днях. Якщо період плати за такі послуги становить один місяць, орієнтовна вартість розраховується шляхом ділення розміру плати за тарифний план/пакет послуг на 30 днів. Результат від ділення округлюється до копійок. Орієнтовна вартість призначена для спрощення порівняння споживачами умов різних тарифних планів/пакетів послуг.