Київстар продовжує інвестувати в оновлення IT-систем для покращення обслуговування абонентів

05.09.2022

Надійна робота телеком-мережі та надання якісних сервісів — пріоритет для Київстар, особливо в умовах війни. Лише з початку року оператор вже інвестував 1,7 млрд грн грн в забезпечення зв’язку та передав державі 300 млн грн допомоги на розвиток цифрової інфраструктури.

Також Київстар продовжує активно інвестувати в оновлення своїх IT-систем на сучасне рішення від шведської компанії Ericsson. Черговим кроком для підвищення надійності та стабільності телеком-інфраструктури, посилення захищеності даних абонентів та розширення можливостей оператора для надання якісних та сучасних послуг стане оновлення частини цієї IT-системи 17 вересня протягом всієї доби.

Під час оновлення працюватимуть всі основні послуги зв’язку:

  • Мобільний та Домашній інтернет

  • Дзвінки в мережі, на номери інших операторів та на популярні напрямки за кордоном

  • Послуги у роумінгу в більшості країн світу

Можливі лише тимчасові обмеження деяких сервісів у абонентів передплати, як то поповнення або перевірка рахунку, підключення чи відключення додаткових послуг тощо. Але вони знову працюватимуть з 18 вересня. Якщо ви планували поповнити рахунок під час оновлень, то ми рекомендуємо зробити це заздалегідь — до 17 вересня або вже з 18 вересня.

Ці оновлення стосуватимуться систем для обслуговування абонентів передплати, вони не вплинуть суттєво на абонентів постоплати. Проте згодом пройде останній, завершальний етап впровадження нової системи саме для абонентів постоплати, про що компанія проінформує додатково.

Впровадження й розвиток нових IT-системи допомагають нам запускати нові технології, а також поліпшувати та прискорювати процеси обслуговування, робити їх більш диджитальними заради кращого клієнтського досвіду.

Київстар перепрошує за можливі тимчасові незручності та дякує абонентам за розуміння!

Більше деталей про оновлення та обмеження деяких додаткових сервісів 17 вересня за посиланням.