Важлива інформація

  • Строк дії номера

    Строк дії номера абонентів передплаченого зв'язку Київстар становить 365 днів з моменту:

    • будь-якої останньої активності, а саме: вихідного SMS чи MMS, сесії мобільного інтернету, успішного вхідного або вихідного виклику;
    • поповнення рахунку на будь-яку суму (на 50 грн та більше для тарифного плану «Інтернет») будь-яким чином, окрім послуги «Переказ коштів».

    Строк дії номерів, для яких надання послуг зв'язку було призупинено через порушення абонентами умов надання та отримання послуг, – 90 днів з моменту блокування.

    Перевірити строк дії номера можна за допомогою комбінації 114#

    Продовження терміну дії номера на 365 днів у режимі реального часу.

    Після завершення строку дії номера компанія «Київстар» має право використовувати відповідні телефонні номери для нових стартових пакетів.

  • Поновлення номера

    Щоб поновити номер, який було заблоковано через закінчення строку його дії, скористайтеся послугою «Поновлення номера».

  • Як дізнатись про свій тарифний план

    Дізнатися свій тариф можна кількома способами:

  • Мобільний Інтернет

    Технічні особливості білінгової системи Київстар дозволяють абонентам передплаченого зв'язку уникати заборгованості завдяки виділенню (резервуванню) грошових коштів чи бонусів для отримання платних послуг на початку інтернет-сесії. Зарезервовані кошти відображаються на рахунку, але скористатись ними абонент не може.:

    Резервування коштів або мегабайтів встановлюється на кожну сесію окремо, на основному або бонусному рахунку, таким чином:

    • по 10 МБ із наданого обсягу в рамках інтернет-пакету за умовами тарифного плану чи підключеної послуги;
    • за відсутності такого обсягу – резервуються кошти в розмірі вартості інтернет-пакета згідно з умовами тарифного плану чи підключеної послуги.

    Після завершення інтернет-сесії відбувається тарифікація використаного фактичного обсягу мегабайтів.

    Якщо наданий обсяг інтернет-пакета:

    • не вичерпано – зарезервовані кошти знову будуть доступними для використання;
    • вичерпано – зарезервовані кошти будуть зняті.

    Якщо інтернет-сесію було завершено, але резервація коштів залишилася, для її припинення необхідно перезавантажити телефон.

    Зверніть увагу. Деякі мобільні пристрої (смартфони, планшети, тощо) можуть самостійно оновлювати встановлене програмне забезпечення та ігри, а також здійснювати платний обмін даними або відправляти SMS на платні номери. Рекомендуємо вам завчасно знайомитися з інструкцією до вашого мобільного пристрою та параметрами налаштувань встановленого програмного забезпечення або ігор, щоб уникнути непорозумінь та небажаних витрат.

    Гарантоване користування обсягами мегабайтів, що надаються для доступу до мобільного інтернету, можливе при наявності мінімум 0,01 грн на основному або бонусному рахунку.

  • Інше
    • Плата за з’єднання під час здійснення дзвінків на номери, які починаються з 0800 або +380800, становить 0 грн.
    • Переадресовані дзвінки тарифікуються як вихідні дзвінки, залежно від напрямку.
    • Тарифікація дзвінків посекундна. Тарифікується перша секунда кожної хвилини розмови в розмірі зазначеної вартості хвилини. Секунди з другої по шістдесяту не тарифікуються.
    • Послуга передплаченого зв’язку Київстар передбачає обмеження максимальної тривалості дзвінка до 4200 секунд ±5%.
    • Максимальна сума на рахунку абонента передплаченого зв’язку Київстар не може перевищувати 8000 грн.
    • Одне SMS може містити до 160 символів латиницею або до 70 символів кирилицею.
    • При заміні поточного тарифного плану на новий, невикористаний обсяг послуг з попереднього тарифу (наприклад, хвилини, мегабайти чи SMS) буде анульовано.

    Зверніть увагу. Стартові пакети з абонентськими номерами, що містять найменування закритих для підключення тарифних планів (Архів тарифів), після активації обслуговуються за умовами тарифного плану, що актуальний на момент активації.

    Тарифи наведені в гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ, якщо інше не передбачено умовами послуги або тарифного плану.

  • Строк дії номера

    Строк дії номера є необмеженим, проте оператор має право припинити надання послуг, якщо абонент не користується послугами зв'язку за цим телефонним номером понад 60 календарних днів. Якщо необхідно тимчасово припинити обслуговування номера на строк до шести місяців із можливістю повторного відновлення, скористайтеся послугою «Тимчасове відключення/повторне підключення номера»

  • Поновлення номера

    Щоб поновити номер, який було заблоковано через закінчення строку його дії, скористайтеся послугою «Поновлення номера».

  • Як дізнатись про свій тарифний план

    Дізнатися свій тариф можна кількома способами:

  • Мобільний Інтернет

    Зверніть увагу. Деякі мобільні пристрої (смартфони, планшети, тощо) можуть самостійно оновлювати встановлене програмне забезпечення та ігри, а також здійснювати платний обмін даними або відправляти SMS на платні номери. Рекомендуємо вам завчасно знайомитися з інструкцією до вашого мобільного пристрою та параметрами налаштувань встановленого програмного забезпечення або ігор, щоб уникнути непорозумінь та небажаних витрат.

    Гарантоване користування обсягами мегабайтів, що надаються для доступу до мобільного інтернету, можливе при наявності мінімум 0,01 грн на основному або бонусному рахунку.

  • Інше
    • Плата за з’єднання під час здійснення дзвінків на номери, які починаються з 0800 або +380800, становить 0 грн.
    • Переадресовані дзвінки тарифікуються як вихідні дзвінки, залежно від напрямку.
    • Максимальна тривалість дзвінка для абонентів контрактної форми обслуговування – 7200 секунд ±5%.
    • Одне SMS може містити до 160 символів латиницею або до 70 символів кирилицею.

    Зверніть увагу. Якщо кошти на рахунку абонента закінчились, надання послуг мобільного зв'язку тимчасово припиняється. Щоб відновити надання послуг, потрібно поповнити рахунок: баланс після поповнення має бути більше 10 грн, якщо інше не передбачено умовами обслуговування. Для виконання заявки на заміну тарифного плану послуги зв'язку за номером мають бути підключені.

    Для контрактних абонентів, які підключилися на контрактну форму обслуговування або змінили контрактний тариф після 20 серпня 2007 року, чинні такі правила тарифікації:

    У режимі реального часу тарифікуються

    • Дзвінки по Україні (вмережі, на інші мобільні, на міські номери, на короткі платні номери) та міжнародні дзвінки;
    • Мобільний інтернет за технологією CSD;
    • передача даних у роумінгу (виняток: корпоративні тарифні плани М2М, WAP, Інтернет 3G або за умови підключеної послуги "Інтернет без меж"/"Бізнес Інтернет без меж").

    Тарифікуються із запізненням

    • мобільний інтернет;
    • SMS-повідомлення.

    Якщо під час дзвінка в межах України або за кордон, який тарифікується в режимі реального часу, баланс рахунку складе 0 грн, розмову буде перервано.

    Ці правила стосуються відображення залишку по USSD-запитам, у системі "Мій Київстар" та по інших каналах.

    • Для тарифних планів «Необмежений+СтарСвіт», «Необмежений VIP» та «Абсолютний Необмежений» тарифікація дзвінків здійснюється посекундно, починаючи з першої секунди розмови. Для всіх інших тарифних планів тарифікація дзвінків здійснюється посекундно, тарифікується кожна перша секунда кожної хвилини розмови в розмірі зазначеної вартості хвилини. Секунди з другої по шістдесяту не тарифікуються.
    • Всі тарифи наведені в гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ, якщо інше не передбачено умовами послуги або тарифного плану.