Важлива інформація

  • Строк дії номера

    Строк дії номера абонентів передплаченого зв'язку Київстар (окрім номерів, що обслуговуються на тарифах «Відпочивай 2010», «Супер Турист» та «Я на морі») становить 365 днів з моменту:

    • будь-якої останньої активності, а саме: вихідного SMS чи MMS, сесії мобільного інтернету, успішного вхідного або вихідного виклику;
    • поповнення рахунку на будь-яку суму будь-яким чином, окрім послуги «Переказ коштів».

    Строк дії номерів, для яких надання послуг зв'язку було призупинено через порушення абонентами умов надання та отримання послуг, – 90 днів з моменту блокування.

    Перевірити строк дії номера можна за допомогою комбінації 114#

    Зверніть увагу. Продовження терміну дії номера на 365 днів у режимі реального часу відбувається після здійснення платного вихідного дзвінка та поповнення рахунку на будь-яку суму. Будь-яким іншим способом – відбувається із затримкою до 30 днів.

    Після завершення строку дії номера компанія «Київстар» має право використовувати відповідні телефонні номери для нових стартових пакетів.

  • Поновлення номера

    Щоб поновити номер, який було заблоковано через закінчення строку його дії, скористайтеся послугою «Поновлення номера».

  • Як дізнатись про свій тарифний план

    Дізнатися свій тариф можна кількома способами:

  • Мобільний Інтернет

    Технічні особливості білінгової системи Київстар дозволяють абонентам передплаченого зв'язку уникати заборгованості завдяки виділенню (резервуванню) грошових коштів чи бонусів для отримання платних послуг на початку інтернет-сесії. Зарезервовані кошти відображаються на рахунку, але скористатись ними абонент не може.:

    Резервування коштів або мегабайтів встановлюється на кожну сесію окремо, на основному або бонусному рахунку, таким чином:

    • по 10 МБ із наданого обсягу в рамках інтернет-пакету за умовами тарифного плану чи підключеної послуги;
    • за відсутності такого обсягу – резервуються кошти в розмірі вартості інтернет-пакета згідно з умовами тарифного плану чи підключеної послуги.

    Після завершення інтернет-сесії відбувається тарифікація використаного фактичного обсягу мегабайтів.

    Якщо наданий обсяг інтернет-пакета:

    • не вичерпано – зарезервовані кошти знову будуть доступними для використання;
    • вичерпано – зарезервовані кошти будуть зняті.

    Якщо інтернет-сесію було завершено, але резервація коштів залишилася, для її припинення необхідно перезавантажити телефон.

    Зверніть увагу. Деякі мобільні пристрої (смартфони, планшети, тощо) можуть самостійно оновлювати встановлене програмне забезпечення та ігри, а також здійснювати платний обмін даними або відправляти SMS на платні номери. Рекомендуємо вам завчасно знайомитися з інструкцією до вашого мобільного пристрою та параметрами налаштувань встановленого програмного забезпечення або ігор, щоб уникнути непорозумінь та небажаних витрат.

    Гарантоване користування обсягами мегабайтів, що надаються для доступу до мобільного інтернету, можливе при наявності мінімум 0,01 грн на основному або бонусному рахунку.

  • Інше
    • Плата за з’єднання під час здійснення дзвінків на номери, які починаються з 0800 або +380800, становить 0 грн.
    • Переадресовані дзвінки тарифікуються як вихідні дзвінки, залежно від напрямку.
    • Послуга передплаченого зв’язку Київстар передбачає обмеження максимальної тривалості дзвінка до 4200 секунд ±5%.
    • Максимальна сума на рахунку абонента передплаченого зв’язку Київстар не може перевищувати 8000 грн.
    • Одне SMS може містити до 160 символів латиницею або до 70 символів кирилицею.

    Зверніть увагу. Стартові пакети з абонентськими номерами, що містять найменування закритих для підключення тарифних планів (Архів тарифів, Архів окремої групи тарифних планів), після активації обслуговуються за умовами тарифного плану, що актуальний на момент активації.

    Тарифи наведені в гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ, якщо інше не передбачено умовами послуги або тарифного плану.