Послуга

Відновлення SIM-карти

У разі втрати, пошкодження або блокування SIM через введення неправильного PUK-коду, ваш номер можна відновити. Тариф, гроші на рахунку та всі підключені послуги — зберігаються. Ви можете зробити це навіть самостійно!

Як відновити SIM

У будь-якому магазині Київстар. Завітайте до нас і ми безкоштовно відновимо вашу SIM

або

Самостійно. Придбайте Smart SIM у нашому інтернет-магазині та відновіть SIM самостійно лише за декілька кроків:

  1. Вставте цю SIM у телефон і наберіть *111# — це потрібно для активації карти
  2. Потім надішліть запит *245*380(ХХ)XXXXXXX*YYYYYY#, де

380ХХXXXXXXX — ваш номер телефону,

YYYYYY — 8 цифр PUK1 або 19 цифр ICC

  1. Ваш номер відновиться протягом 7 годин — ми надішлемо про це SMS.
  2. Поки чекатимете на активацію номера, вам нарахується 100 хвилин на Київстар і 100 МБ

Скільки це коштує

Відновлення SIM-карти в магазині Київстар — безкоштовно

Які є особливості при заміні SIM

  • Будь ласка, не поповнюйте рахунок нової SIM-картки, доки вам не надійте SMS, що номер вiдновлено
  • Якщо ваша стара SIM-картка реєструвалася в мережі менше 7 годин, на жаль, відновити її буде неможливо
  • Протягом доби ви матимете 4 спроби, щоб ввести коректно запит на самостійну заміну SIM-карти
  • Якщо з моменту активації SIM-карти пройшло більше 7 днів, самостійно замінити SIM буде неможливо
  • Самостійно заміни SIM неможливо для послуг SIM для планшета та Запасна SIM-карта
  • Для зареєстрованих абонентів із тарифами передплати або тих, у кого Ексклюзивний номер, автоматично підключено блокування самостійної заміни SIM. Зняти блокування можна у будь-який момент у Мій Київстар або за телефоном 466
  • Самостійно замінити SIM неможливо, якщо ваша стара SIM-карта заблокована. У такому випадку зателефонуйте за номером 466

Як додатково захистити свою SIM

  • Щоб ніхто крім вас не зміг замінити SIM-карту, ми ретельно перевіряємо інформацію за номером після подачі запиту. Проте ви можете додатково заблокувати можливість самостійної заміни SIM одним зі способів:

  • Зняти блокування можна у будь-який момент також у Мій Київстар або за телефоном 466

  • Попри високий рівень захисту, ми просимо вас, особливо, якщо ви привязали свій номер до банківської картки, нікому не повідомляти PUK-код і серійний номер (ICC) вашої SIM-карти — це конфіденційна інформація

  • Якщо на ваш номер надійшло повідомлення про спробу заміни SIM-картки, яку ви не ініціювали, не переймайтеся: перезавантажте телефон і будьте на зв’язку. Цього достатньо, щоб ваша SIM-картка була в безпеці

Найчастіше запитують

PUK 1 та ICC є на пластику від вашої старої SIM. Також PUK-код можна дізнатися в Мій Київстар або за телефоном 466 (з Київстар) чи 0 800 300 466 (з інших мереж).

Детальніше.

Це може бути:

  • Справна активна SIM-карта, на якій чітко зображено всі цифри ICC-коду
  • Пластик від SIM, на якому є PIN- та PUK-коди
  • Три номери, на які найчастіше телефонували (ненульової тривалості) та приблизну дату і час, коли робилися виклики
  • IMEI пристрою та точний залишок на рахунку
  • IMEI пристрою та один з останніх переказів, якій ви робили, із зазначенням дати, суми та номера, на який перераховувалися кошти

Ми ретельно перевіримо надану інформацію за номером. Це може зайняти до 1 дня

Так, за вашим номером все зберігається, крім послуги Запасна SIM-карта.

У всіх SIM-карт гарантія 2 роки з дати активації номера і поширюється на несправності SIM-карти, що виникли з вини виробника.

Гарантійна заміна SIM-карти не здійснюється:

  • якщо на будь-якій частині SIM-карти виявлені тріщини, відколи, подряпини або інші дефекти, спричинені механічними пошкодженнями або температурним впливом;
  • якщо виявлено сліди рідини, олії тощо;
  • якщо відбулося блокування SIM-карти внаслідок 10 спроб введення неправильного PUK-коду.

Завітайте в наш найближчий магазин і вам замінять SIM без жодних доплат.