Послуга

Відновлення SIM-карти

У разі втрати, пошкодження або блокування SIM через введення неправильного PUK-коду — відновіть свій номер. Це можна зробити навіть самостійно! Тариф, гроші на рахунку та всі підключені послуги — зберігаються.

Також, можна безкоштовно замінити свою стару SIM на USIM(4G).

Як відновити SIM

У будь-якому магазині Київстар. Завітайте до нас і ми відновимо вашу SIM

або

Самостійно. Придбайте Smart SIM у нашому інтернет-магазині та відновіть SIM самостійно лише за декілька кроків:

  1. Вставте цю SIM у телефон і наберіть *111# — це потрібно для активації карти
  2. Потім надішліть запит *245*380(ХХ)XXXXXXX*YYYYYY#, де

380ХХXXXXXXX — ваш номер телефону,

YYYYYY — 8 цифр PUK1 старої SIM або 19 цифр ICC

  1. Ваш номер відновиться протягом 7 годин — ми надішлемо про це SMS.
  2. Поки чекатимете на активацію номера, вам нарахується 100 хвилин на Київстар і 100 МБ
  3. Щоб перевірити залишок, наберіть — *115#

Скільки це коштує

У магазині негарантійна заміна SIM — 50 грн

Якщо відновити треба самостійно, придбайте Smart SIM за 100 грн

Які є особливості при самостійній заміні SIM

  • Будь ласка, не поповнюйте рахунок, доки вам не надійде SMS, що номер відновлено
  • Протягом доби ви матимете 4 спроби, щоб ввести коректно запит на самостійну заміну SIM-карти
  • Якщо з моменту активації Smart SIM пройшло більше 7 днів, самостійно замінити SIM буде неможливо
  • Самостійно заміни SIM неможливо для послуг SIM для планшета та Запасна SIM-карта
  • Для зареєстрованих абонентів із тарифами передплати або тих, у кого Ексклюзивний номер, автоматично підключено блокування самостійної заміни SIM. Для заміни зверніться в найближчий магазин Київстар
  • Самостійно замінити SIM неможливо, якщо ваша стара SIM-карта заблокована. У такому випадку зателефонуйте за номером 466
  • Ми надішлемо SMS-повідомлення, коли заявка на заміну SIM-картки буде виконано (орієнтовно це може зайняти до 7 годин). Протягом цього часу стара картка не має реєструватися в мережі

Які є особливості при заміні SIM у магазині Київстар

  • Якщо ви абонент передплати і ваш номер зареєстрований, для заміни SIM необхідно надати працівнику магазину свій паспорт громадянина України
  • Якщо ви абонент передплати, але номер не реєстрували, для заміни SIM необхідно надати працівнику магазину дані по картці, яку відновлюєте

Як додатково захистити свою SIM

  • Щоб ніхто крім вас не зміг замінити SIM-карту, ми ретельно перевіряємо інформацію за номером після подачі запиту. Проте ви можете додатково заблокувати можливість самостійної заміни SIM одним зі способів:

    • за запитом *245*1#
    • за телефоном 466
  • Зняти блокування можна у будь-який момент за телефоном 466

  • Попри високий рівень захисту, ми просимо вас, особливо, якщо ви прив'язали свій номер до банківської картки, нікому не повідомляти PUK-код і серійний номер (ICC) вашої SIM-карти — це конфіденційна інформація

  • Якщо на ваш номер надійшло повідомлення про спробу заміни SIM-картки, яку ви не ініціювали, не переймайтеся: перезавантажте телефон і будьте на зв’язку. Цього достатньо, щоб ваша SIM-картка була в безпеці

Найчастіше запитують