Чому я оплачую роумінгові дзвінки на території України?
Можливі причини:
- Ви могли перебувати в прикордонній зоні з іншою державою, і ваш номер автоматично зареєструвався в мережі роумінгового партнера. Рекомендуємо в налаштуваннях мобільного пристрою вибрати «ручну» реєстрацію в мережі та вибрати мережу Київстар.
- Якщо ви контрактний абонент і нещодавно повернулися в Україну через кордон, причина може бути в тому, що наш роумінговий партнер ще не передав інформації про ваші витрати (максимальний строк затримки – до 45 діб). Будь ласка, перезавантажте ваш пристрій.
Більше на цю тему
- Чому я не можу зателефонувати або мені не надходять дзвінки?
- Чому я не можу додзвонитися в інше місто або країну?
- Як подзвонити в інше місто або країну?
- Чому мої розмови перериваються?
- Чому я не можу додзвонитися на певний номер?
- Я телефоную абоненту, чую гудки, але при цьому в мене знімаються гроші. Що відбувається?
- Що робити, якщо погана якість зв'язку?
- Що робити, якщо мій номер перестав реєструватися в мережі?
- Коли з'явиться зв'язок на тимчасово окупованих територіях?