Що робити, якщо погана якість зв'язку?
Якщо ви помітили погіршення якості зв'язку під час відсутності електропостачання, будь ласка, зауважте, що робота обладнання мобільного зв'язку залежить від стабільного електропостачання. На жаль, якщо відключення електроенергії є тривалими та масштабними, абоненти в деяких населених пунктах можуть відчувати складнощі зі зв'язком та інтернетом. Компанія та відповідні служби України роблять все можливе для найшвидшої стабілізації. Скористайтеся цими послугами пізніше.
Також радимо перевірити, чи не перебуваєте ви у «Національному роумінгу». Ми рекомендуємо, користуватися мережею іншого оператора лише за відсутності покриття Київстар. Деталі та як переключитися на мережу Київстар можна знайти тут.
Якщо погіршення якості зв'язку не залежить від електропостачання, будь ласка, повідомте нам деталі зручним для вас способом:
- Напишіть нам у чат
- Зателефонуйте за номером 466 з мобільного Київстар або 0 800 300 466 з інших мереж
- Подайте Онлайн звернення
Під час звернення зазначте наступну інформацію:
- Номер телефону, з яким виникли труднощі.
- Назва населеного пункту (район, область), а також вулицю та номер будинку або примітне місце, де є проблеми зі зв'язком.
- Де саме спостерігаються проблеми: лише в приміщенні чи в приміщенні та на вулиці? На жаль, якість зв'язку багато в чому залежить від особливості конструкції будинків. Зокрема – від матеріалу перекриттів і стін.
- Як давно відбулося погіршення роботи послуг у вашому населеному пункті?
- Зазначте рівень покриття, який зазвичай спостерігається у вас та інших абонентів: високий, середній, низький або покриття відсутнє/змінюється. Та яка технологія покриття відображається, коли виникають труднощі: 3G, 4G(LTE), 2G(EDGE).
- Докладно – про зауваження, які виникають у вас при користуванні послугами зв'язку. Наприклад, якщо покриття мережі присутнє, то в чому проявляється погана якість: обрив дзвінка, якість передачі мови, чи повторюється ситуація при виклику з інших номерів тощо.
- Як впливає на якість зв'язку перестановка вашої SIM-карти в інший мобільний телефон?
- Чи спостерігається подібна проблема в населеному пункті у ваших знайомих або сусідів.
Наперед дякуємо вам за співпрацю та надану інформацію!
Більше на цю тему
- Чому я не можу зателефонувати або мені не надходять дзвінки?
- Чому я не можу додзвонитися в інше місто або країну?
- Як подзвонити в інше місто або країну?
- Чому мої розмови перериваються?
- Чому я не можу додзвонитися на певний номер?
- Я телефоную абоненту, чую гудки, але при цьому в мене знімаються гроші. Що відбувається?
- Я перебуваю на території «домашньої зони» свого тарифного плану, а мені надійшло SMS-повідомлення, що я в іншому регіоні. Чому?
- Чому моя SIM-карта не працює в Криму?
- Що робити, якщо мій номер перестав реєструватися в мережі?
- Коли з'явиться зв'язок у Донецькій і Луганської областях?
- Чому я оплачую роумінгові дзвінки на території України?