Що робити, якщо погана якість зв'язку?

Якщо ви помітили погіршення якості зв'язку, будь ласка, надішліть через нашу форму Зворотного зв’язку таку інформацію:

  1. Номер, з яким виникли труднощі.
  2. Назва населеного пункту (район, область), а також вулицю та номер будинку або примітне місце, де є проблеми зі зв'язком. Якість зв'язку багато в чому залежить від особливості конструкції будинків. Зокрема – від матеріалу перекриттів і стін.
  3. Як давно відбулося погіршення роботи послуг у вашому населеному пункті?
  4. Рівень покриття, який зазвичай спостерігається у вас та інших абонентів: високий, середній, низький або покриття відсутнє/змінюється (визначається кількістю позначок на екрані мобільного телефону)?
  5. Докладно – про зауваження, які виникають у вас при користуванні послугами зв'язку. Наприклад, якщо покриття мережі присутнє, то в чому проявляється погана якість: обрив дзвінка, якість передачі мови, чи повторюється ситуація при виклику з інших номерів тощо.
  6. Як впливає на якість зв'язку перестановка вашої SIM-карти в інший мобільний телефон?
  7. Чи спостерігається подібна проблема у ваших знайомих або сусідів.

Також ви можете встановити додаток «Експерт Мережі» й він буде автоматично відправляти звіти про якість зв'язку.

Наперед дякуємо вам за співпрацю та надану інформацію!