Що робити, якщо погана якість зв'язку?
Якщо ви помітили погіршення якості зв'язку, будь ласка, надішліть через нашу форму Зворотного зв’язку таку інформацію:
- Номер, з яким виникли труднощі.
- Назва населеного пункту (район, область), а також вулицю та номер будинку або примітне місце, де є проблеми зі зв'язком. Якість зв'язку багато в чому залежить від особливості конструкції будинків. Зокрема – від матеріалу перекриттів і стін.
- Як давно відбулося погіршення роботи послуг у вашому населеному пункті?
- Рівень покриття, який зазвичай спостерігається у вас та інших абонентів: високий, середній, низький або покриття відсутнє/змінюється (визначається кількістю позначок на екрані мобільного телефону)?
- Докладно – про зауваження, які виникають у вас при користуванні послугами зв'язку. Наприклад, якщо покриття мережі присутнє, то в чому проявляється погана якість: обрив дзвінка, якість передачі мови, чи повторюється ситуація при виклику з інших номерів тощо.
- Як впливає на якість зв'язку перестановка вашої SIM-карти в інший мобільний телефон?
- Чи спостерігається подібна проблема у ваших знайомих або сусідів.
Також ви можете встановити додаток Експерт Мережі й він буде автоматично відправляти звіти про якість зв'язку.
Наперед дякуємо вам за співпрацю та надану інформацію!
Більше на цю тему
- Чому я не можу зателефонувати або мені не надходять дзвінки?
- Чому я не можу додзвонитися в інше місто або країну?
- Як подзвонити в інше місто або країну?
- Чому мої розмови перериваються?
- Чому я не можу додзвонитися на певний номер?
- Я телефоную абоненту, чую гудки, але при цьому в мене знімаються гроші. Що відбувається?
- Я перебуваю на території «домашньої зони» свого тарифного плану, а мені надійшло SMS-повідомлення, що я в іншому регіоні. Чому?
- Чому моя SIM-карта не працює в Криму?
- Що робити, якщо мій номер перестав реєструватися в мережі?
- Коли з'явиться зв'язок у Донецькій і Луганської областях?
- Чому я оплачую роумінгові дзвінки на території України?