Заміна SIM-карти

SIM-карта — картка, яка забезпечує Ваш доступ до послуг оператора зв'язку. SIM-карта містить мікросхему, на якій зберігається унікальна інформація: Ваш мобільний номер, персональні коди доступу до послуг мобільного зв'язку та захисту телефону від несанкціонованого використання сторонніми особами тощо.

Самостійна заміна SIM

Загубили SIM-карту? Тепер вам необов’язково йти до магазину Київстар, щоб відновити свій номер і зберегти кошти на рахунку та підключені послуги.

Кілька простих кроків

  1. придбайте будь-який стартовий пакет Київстар
  2. вставте нову SIM-карту в телефон і надішліть запит *111#Показати код для активації номера
  3. надішліть запит *245*380ХХXXXXXXX*YYYYYY#Показати код, де
    • 380ХХXXXXXXX – номер телефону старої SIM-карти,
    • YYYYYY – 19 цифр ICC-коду або 8 цифр PUK1 вашої старої SIM-карти
  4. заявку на заміну SIM-карти буде виконано через 7 годин, ви дізнаєтесь про це з SMS-повідомлення.

Таким чином ви збережете: номер, тарифний план, кошти на основному та на бонусному рахунках, абонентський стаж, підключені послуги* та акції.

*Якщо за вашим номером підключена послуга «Запасна SIM-картка», при самостійній заміні SIM вона відключиться.

А поки ваша заявка виконується

  • Ви матимете 100 нетарифікованих хвилин на дзвінки в мережі Київстар і 100 нетарифікованих мегабайтів мобільного інтернету. Термін їхньої дії – до виконання заявки. Хвилини та мегабайти списуються згідно з умовами тарифного плану стартового пакета.
  • Перевірити залишок хвилин та мегабайтів можна за допомогою запиту *115#Показати код.

Безпека – понад усе

  • Щоб запобігти заміні вашої SIM-картки сторонніми особами, ми ретельно перевіряємо інформацію за вашим номером протягом 7 годин з моменту подачі запиту. Ви можете додатково заблокувати можливість самостійної заміни SIM одним зі способів:

    Заявку буде виконано протягом 30 хвилин. Зняти блокування ви можете в системі «Мій Київстар» або за номером 0 800 300 466.

  • Попри високий рівень захисту, ми звертаємо особливу увагу абонентів, які пов’язали свій номер з банківською карткою: PUK-код та серійний номер (ICC) вашої SIM-картки є конфіденційною інформацією. Будь ласка, не повідомляйте її стороннім особам.
  • Якщо на ваш номер надійшло повідомлення про спробу заміни SIM-картки, яку ви не ініціювали, не переймайтеся: перезавантажте телефон і будьте на зв’язку. Цього достатньо, щоб ваша SIM-картка була в безпеці
  • PUK-код та ICC є на стартовому пакеті.

  • Також PUK-код можна дізнатись, скориставшись наступними рекомендаціями

Зверніть увагу

  • До виконання заявки на заміну вашої SIM-картки не можна поповнювати рахунок нової SIM-картки.
  • Вартість послуги «Самостійна заміна SIM» – 5 грн, тож на рахунку вашої старої SIM-картки має бути більше ніж 5 грн.
  • Якщо ваша стара картка реєструвалась у мережі протягом 7 годин з моменту подачі заявки, на жаль, заявку на відновлення SIM-карти не буде виконано.
  • Протягом доби ви матимете 4 спроби для введення коректного запиту на самостійну заміну SIM-карти.
  • Якщо з моменту активації стартового пакету пройшло більше 7-ми днів, то скористатися послугою «Самостійна заміна SIM» неможливо.
  • Послуга «Самостійна заміна SIM» не надається абонентам окремої групи тарифних планів з кодом 068.
  • Послуга «Самостійна заміна SIM» не надається для заміни SIM-карти послуг SIM для планшета та Запасна SIM-карта.
  • Блокування «Самостійної заміни SIM» підключено за стандартом зареєстрованим абонентам передплаченого зв’язку та користувачам послуги «Ексклюзивний номер».
  • Послуга «Самостійна заміна SIM» не надається, якщо ваша стара SIM-карта заблокована. У такому випадку зверніться в колл-центр або Центр обслуговування абонентів.
  • Гарантійне обслуговування SIM-карти
  • Негарантійна заміна SIM-карти та відновлення номера

Зверніть увагу!

Послуга доступна для всіх існуючих стандартів SIM-карт - MiniSIM, MicroSIM, NanoSIM.

При заміні SIM-карти Ваш абонентський номер не змінюється.

При заміні SIM-карти залишок коштів на рахунку абонентського номеру зберігається (за виключенням вартості послуги по заміні SIM-карти).

Послуги, замовлені Вами під час користування втраченою/пошкодженою або викраденою SIM-картою, переносяться на нову SIM-карту, виходячи з технічної можливості, наявної на момент Вашого звернення. Інформація, записана в пам'ять SIM-карти (наприклад, список контакти в записній книжці, що були збережені в пам’яті SIM-карти) відновленню не підлягає.

Гарантійний термін на SIM-карту з часу її гарантійної або не гарантійної заміни становить 2 роки.

У випадку втрати, крадіжки, пошкодження SIM-карти або її блокування в результаті введення неправильного PUK-коду компанія «Київстар» надає можливість відновити її за допомогою послуги «Заміна SIM-карти». Послуга «Заміна SIM-карти» надається в Магазинах Київстар. Також абоненти, що знаходяться в Києві, Дніпрі, Львові, Одесі, Харкові, а й Чернігові, Черкасах, Чернівцях, Миколаєві, Херсоні, Запоріжжі та Полтаві можуть скористатись послугою «Доставка SIM-карти кур’єром», яка дозволяє протягом двох годин з моменту оформлення запиту отримати нову SIM-картку на вказану адресу.

Вартість послуги:

  • для контрактних абонентів фізичних осіб послуга надається безкоштовно
  • для бізнес-абонентів та корпоративних абонентів вартість складатиме 25 грн з урахуванням всіх податків та зборів

    Бізнес-абонентам учасникам програми «Золотий абонент» рівня «Золотий» та «Платиновий», незалежно від дати активації SIM-карти, послуга «Заміна SIM-карти» в магазинах Київстар надається безкоштовно.

  • для всіх контрактних абонентів заміна SIM-карти іншого формату (MiniSIM, MicroSIM, NanoSIM, USIM) надається безкоштовною

    Послуга надається виключно за наявності активної SIM-картки, яка має бути в робочому стані, та на якій чітко зображено всі цифри ICC-коду.

Умови заміни SIM-карти:

Для заміни SIM-карти у випадку втрати, викрадення, пошкодження або її блокування абоненту необхідно звернутися до магазину Київстар та надати документ, що засвідчує особу/документ від організації:

  • контрактному абоненту фізичній особі – паспорт громадянина України (в т.ч. ID-картка), паспорт громадянина України для виїзду за кордон чи водійське посвідчення. Окрім документів, необхідно також назвати абонентські номери, на які частіше за все здійснюються вихідні дзвінки, надати інформацію про дату народження або назвати працівнику магазину індивідуальний податковий номер;
  • юридичній особі – пакет документів

Для заміни SIM-карти на USIM можна не надавати документи, що засвідчують особу/документи від організації, достатньо звернутися до магазину Київстар для проведення процедури. Така можливість надається при виконанні умов::

  • наявності безпосередньо самої SIM-карти, яку необхідно замінити, та яка у робочому стані
  • номер абонента має бути в статусі «Діючий»
  • послуга «Переадресація SMS» не має бути підключена

При оформленні заявки на заміну SIM-карту співробітник магазину відправить на номер абонента тимчасовий пароль, необхідний для підтвердження заміни SIM-карти.

Зверніть увагу!

При заміні SIM-карти ваш абонентський номер не змінюється.

При заміні SIM-карти залишок коштів на рахунку абонентського номера зберігається.

При заміні SIM-карти зберігаються всі діючи послуги, тарифний план та абонентський стаж.

Інформація, що записана в пам’яті Sim-карти (наприклад, список контактів в записній книжці, що зберігся в пам’яті SIM-карти) відновленню не підлягає.

Гарантійне обслуговування

Гарантійний строк SIM-карти — 2 роки з дати активації абонентського номера. Гарантійна заміна провадиться тільки у випадку, якщо виявлені несправності SIM-карти виникли з вини заводу-виробника.

Гарантійна заміна SIM-карти здійснюється на підставі результатів перевірки її функціональності в Магазині Київстар протягом зазначеного гарантійного строку.

Гарантійна заміна SIM-карти не здійснюється в таких випадках:

  • якщо на якій-небудь частині SIM-карти виявлені тріщини, відколи, подряпини або інші пошкодження, викликані механічними або температурними впливами;
  • якщо виявлені сліди атмосферних опадів, рідини, вологи, масла;
  • якщо SIM-карта була заблокована в результаті 10 спроб введення неправильного PUK-коду.

Гарантійна заміна SIM-карти здійснюється безкоштовно. При заміні SIM-карти абонентський номер не змінюється.

Гарантійний строк обслуговування SIM-карти з моменту її гарантійної або не гарантійної заміни становить 2 роки.