Підтримка підприємців: Київстар на 3 місяці скасовує оплату за сервіс STARKASA
03.02.2023
З 1 лютого по 30 квітня нові та наявні користувачі додатка для торгівлі STARKASA матимуть доступ до всього функціоналу сервісу без оплати за користування.
Національний мобільний оператор Київстар постійно відстежує потреби і запити бізнес-компаній. Тому на підтримку малого і середнього бізнесу в умовах повномасштабної війни та періодичної відсутності електроенергії надає на 3 місяці безоплатний доступ до інструментів додатка для торгівлі STARKASA, який можна використовувати як платіжний термінал, мобільну касу та систему для онлайн-замовлень. Завдяки зручному функціоналу платформи прямо з мобільного телефона можна проводити розрахункові операції, приймати безготівкові чи готівкові платежі, видавати чеки, замовляти товари онлайн, а також використовувати додаток як ПРРО.
Плата за еквайринг для проведення операцій у STARKASA платіжними картками Visa та інших платіжних систем, що оперують в Україні, з 1 лютого знижується і становитиме 1,4%.
Нагадаємо, що додаток STARKASA був запущений Київстар спільно з Visa в лютому 2022 року і зараз пропонує такий ключовий функціонал:
-
Visa Tap to Phone – технологія, яка дозволяє перетворити смартфон з NFC-модулем на POS-термінал. Таким чином, підприємець може приймати безготівкові платежі без використання класичного POS-терміналу.
-
Мобільна каса з ПРРО – касовий апарат у смартфоні, який може видати фіскальний чек, почати зміну, створити список товарів, продати товар, зробити знижку, провести повернення товару, сформувати касовий звіт та закрити зміну.
-
STARKASA.MARKET - це система онлайн-замовлень товарів для бізнесу та їхніх точок продажу. Рішення дозволяє підприємцю заощадити на купівлі обладнання для торгівлі, автоматизувати бізнес та підключитись онлайн, а також мати єдиний контакт для підтримки.
Для того, аби скористатися сервісом STARKASA, необхідно пройти реєстрацію у веб-кабінеті або завантажити програму на Play Market.
Довідка про Київстар
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на червень 2022 року обслуговував 24,4 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього Інтернету». Компанія надає послуги на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G. Клієнтам компанії доступні можливості мобільного, фіксованого зв’язку й інтернету, конвергентні рішення, а також інноваційні послуги Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ та ін. Київстар активно допомагає абонентам, суспільству і країні долати складнощі воєнного часу. За 2022 рік компанія перерахувала благодійним фондам 130 млн грн допомоги на гуманітарні потреби суспільства і надала абонентам безкоштовних послуг і бонусів у сумі еквівалентній 577 млн грн. Київстар підтримав ініціативу Президента України по залученню коштів на відбудову України і виділив 300 млн грн на відновлення цифрової інфраструктури. Також компанія власним коштом підключає до швидкісного інтернету бомбосховища і модульні будинки для переселенців. Акціонер Київстар – міжнародна Група VEON. Акції Групи знаходяться на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар 24 роки працює в Україні та визнаний найбільшим платником податків на телеком-ринку, кращим роботодавцем і соціально відповідальною компанією.
Додаткова інформація: pr@kyivstar.net.