Чому дані про мої витрати в системі не відповідають дійсності?
Інформація про витрати надходить у Мій Київстар автоматично. Якщо ви помітили помилку, будь ласка, зверніться в нашу службу підтримки 466.
Більше на цю тему
- Як подивитися деталізацію за рахунком?
- Як дізнатися прихований номер телефону?
- Чи можу я подивитися пропущені виклики в додатку Мій Київстар?
- Як дізнатися скільки коштів на рахунку?
- Чи можна дізнатися номер, з якого мені надіслали SMS, якщо я видалив повідомлення?
- Як поповнити рахунок?
- Як призупинити обслуговування рахунку за допомогою додатка Мій Київстар?
- Як дізнатися суму своїх витрат?
- Як змінити тариф через додаток Мій Київстар?
- Як підключати та відключати послуги в Мій Київстар?
- Чи можу я в одному профілі контролювати кілька своїх номерів та рахунків?
- Я поповнив рахунок, але в додатку Мій Київстар цей платіж не відображається. Чому?
- Чому в деталізації не видно дві цифри номера?
- Як відрізнити в деталізації дзвінки на додатковий і основний номер?
- Чи можна додати в систему номер SIM-пари і переглядати окрему деталізацію за ним?
- Як дізнатися дату, коли зніматиметься плата за тариф?
- Як відображається кількість використаних мегабайтів та їхній залишок?
- Чи можна отримати деталізацію SMS?