Як змінити тарифний план через Мій Київстар?
На сторінці «Тарифи» ви можете ознайомитися з усіма доступними для підключення тарифними планами, в тому числі індивідуальними пропозиціями. На початку розділу є «Рекомендовані тарифи», які ми пропонуємо за результатами аналізу вашої активності, потреб і стану послуг вашого номера. Якщо ви натиснете «Показати більше тарифів», то зможете підібрати для себе найбільш оптимальний варіант серед стандарних пропозицій.
Основні умови кожного тарифу можна переглянути по кліку на «Деталі». Якщо клікнути на назву тарифу, ви перейдете на повний опис умов на нашому сайті. Щоб підключити тариф, натисніть «Підключити».
Будь ласка, зверніть увагу. Для підключення тарифного плану на вашому рахунку має бути сума, достатня для оплати вартості замовлення та абонплати. Якщо тариф без абонплати, на вашому рахунку має бути сума не менше 0,01 грн (передплачена форма обслуговування) або не має бути перевищений поріг відключення послуг (контракт).
Більше на цю тему
- Як подивитися деталізацію за рахунком?
- Як дізнатися прихований номер телефону?
- Чи можу я подивитися пропущені виклики в системі Мій Київстар?
- Як дізнатися скільки коштів на рахунку?
- Чи можна дізнатися номер, з якого мені надіслали SMS, якщо я видалив повідомлення?
- Як поповнити рахунок?
- Як призупинити обслуговування рахунку за допомогою системи Мій Київстар?
- Як дізнатися суму своїх витрат?
- Як дізнатися історію переказів коштів?
- Як підключати та відключати послуги в Мій Київстар?
- Чи можу я в одному профілі контролювати кілька своїх номерів та рахунків?
- Як переказати кошти?
- Я поповнив рахунок, але в додатку Мій Київстар цей платіж не відображається. Чому?
- Чому в деталізації не видно чотири останні цифри номера?
- Як відрізнити в деталізації дзвінки на додатковий і основний номер?
- Чи можна додати в систему номер SIM-пари і переглядати окрему деталізацію за ним?
- Як дізнатися дату, коли зніматиметься плата за тариф?
- Яким чином відображається кількість використаних мегабайтів та їх залишок?
- Чи можна отримати деталізацію SMS?
- Чому дані про мої витрати в системі не відповідають дійсності?