Як підключати та відключати послуги в Мій Київстар?
Вам допоможе розділ «Послуги». Статус всіх заявок, поданих через Мій Київстар, за вашим номером можна переглянути в підрозділі «Архів заявок». У мобільному додатку «Архів заявок» знаходиться на сторінці «Ще» в розділі «Інформація користувача». Там же можна скасувати заявки.
Підключення послуг через Мій Київстар оплачується за стандартними умовами послуг. Щоб замовити послугу, на вашому рахунку має бути сума, достатня для сплати вартості замовлення і щомісячної плати. При цьому в абонента передплаченого зв'язку для підключення безкоштовних послуг на рахунку має бути щонайменше 0,01 грн, а контрактний абонент не має перевищити поріг відключення послуг.
Більше на цю тему
- Як подивитися деталізацію за рахунком?
- Як дізнатися прихований номер телефону?
- Чи можу я подивитися пропущені виклики в системі Мій Київстар?
- Як дізнатися скільки коштів на рахунку?
- Чи можна дізнатися номер, з якого мені надіслали SMS, якщо я видалив повідомлення?
- Як поповнити рахунок?
- Як призупинити обслуговування рахунку за допомогою системи Мій Київстар?
- Як дізнатися суму своїх витрат?
- Як дізнатися історію переказів коштів?
- Як змінити тарифний план через Мій Київстар?
- Чи можу я в одному профілі контролювати кілька своїх номерів та рахунків?
- Як переказати кошти?
- Я поповнив рахунок, але в додатку Мій Київстар цей платіж не відображається. Чому?
- Чому в деталізації не видно чотири останні цифри номера?
- Як відрізнити в деталізації дзвінки на додатковий і основний номер?
- Чи можна додати в систему номер SIM-пари і переглядати окрему деталізацію за ним?
- Як дізнатися дату, коли зніматиметься плата за тариф?
- Яким чином відображається кількість використаних мегабайтів та їх залишок?
- Чи можна отримати деталізацію SMS?
- Чому дані про мої витрати в системі не відповідають дійсності?