Чи можу я в одному профілі контролювати кілька своїх номерів та рахунків?
Об'єднати в один профіль можна кілька номерів/особових рахунків. Це можуть бути тільки:
- номери абонентів передплаченого зв'язку;
- номери контрактних абонентів-фізичних осіб;
- особові рахунки послуги Домашній Інтернет.
Максимальна кількість номерів/особових рахунків, яка може входити в один профіль – 10.
Будь ласка, зверніть увагу
- Якщо ви хочете додати в профіль кілька контрактних номерів або персоніфікований (зареєстрований) номер передплаченого зв'язку, всі вони мають бути зареєстровані на одного власника.
- Зареєстровані номери звіряються за ІПН: якщо за якимось із номерів не вказано ІПН, додати цей номер в мультиакаунт ви не зможете. Якщо ІПН відсутні за обома номерами, вони звіряються за серією та номером паспорта.
- Якщо у контрактного абонента є декілька зареєстрованих на нього номерів (на одному або декількох особових рахунках), вони можуть бути як в одному профілі, так і в різних. Якщо певний номер вже є в одному профілі, додати його в інший не можна.
Більше на цю тему
- Як подивитися деталізацію за рахунком?
- Як дізнатися прихований номер телефону?
- Чи можу я подивитися пропущені виклики в додатку Мій Київстар?
- Як дізнатися скільки коштів на рахунку?
- Чи можна дізнатися номер, з якого мені надіслали SMS, якщо я видалив повідомлення?
- Як поповнити рахунок?
- Як призупинити обслуговування рахунку за допомогою додатка Мій Київстар?
- Як дізнатися суму своїх витрат?
- Як змінити тариф через додаток Мій Київстар?
- Як підключати та відключати послуги в Мій Київстар?
- Я поповнив рахунок, але в додатку Мій Київстар цей платіж не відображається. Чому?
- Чому в деталізації не видно дві цифри номера?
- Як відрізнити в деталізації дзвінки на додатковий і основний номер?
- Чи можна додати в систему номер SIM-пари і переглядати окрему деталізацію за ним?
- Як дізнатися дату, коли зніматиметься плата за тариф?
- Як відображається кількість використаних мегабайтів та їхній залишок?
- Чи можна отримати деталізацію SMS?
- Чому дані про мої витрати в системі не відповідають дійсності?