Послуга

Пауза

Не плануєте користуватися Домашнім Інтернетом деякий час? Призупинити оплату можна на термін до пів року.

Як підключити

Виберіть зручний спосіб:

  • За запитом *464*1# (якщо ваш мобільний номер Київстар вказаний як контактний). Якщо ваш мобільний вказаний як контактний для декількох рахунків Домашнього Інтернету, наберіть запит у форматі *464*1*номер рахунку#
  • Через Мій Київстар у розділ Послуги
  • За номером 460 або 0 800 300 460 (безкоштовно на короткий номер з мобільних Київстар і на 0 800 — з інших мереж по Україні)

Інтернет перестане працювати та оплата призупиниться з наступного дня після підключення.

Як користуватися

  • Підключити послугу можна необмежену кількість разів
  • Термін дії — до 180 днів
  • Перевірити залишок днів можна за запитом *464# або через Мій Київстар
  • Для тарифів Все разом послуга недоступна
  • Пауза відключається автоматично через 180 днів і, якщо на рахунку достатньо коштів, почне зніматись плата за тариф
  • Відключити Паузу та знову почати користуватися інтернетом можна за запитом *464*2# (якщо ваш мобільний номер Київстар вказаний як контактний). Плата за Домашній Інтернет зніметься відразу після відключення Паузи

Будь ласка, зверніть увагу. Якщо ваш мобільний вказаний як контактний для декількох рахунків Домашнього Інтернету, наберіть запит у форматі *464*2*номер рахунку#

Скільки це коштує

  • Вартість підключення — 10 грн
  • Щомісячна плата не знімається
  • Тариф вказаний з урахуванням усіх податків та зборів.

Найчастіше запитують