Новини і акції
62% користувачів послуги «Моя реклама» від Київстар обирають «Онлайн екстра»
За останніми даними компанії Factum Group Ukraine за 2016 рік, 62% українців старше 15 років користуються інтернетом. Кожен другий користувач заходить в інтернет щодня. В таких умовах компаніям необхідно не просто бути присутніми в Мережі, але і постійно стежити за тим, щоб бути перед очима у споживачів.
Спеціально для сегмента малого та середнього бізнесу Київстар розробив послугу «Моя реклама». Суть сервісу в тому, що телеком-оператор допомагає клієнту-рекламодавцю поширити інформацію про його компанію пошуковими системами і картами Google та Яндекс; соціальними мережами Facebook, ВКонтакте, Google+, Twitter; бізнес-рубрикаторами і популярними дошками рекламних оголошень з мільйонними аудиторіями.
«Моя реклама» допомагає посилити присутність в інтернеті, створювати й управляти оголошеннями в одному рекламному кабінеті замість реєстрації на кожному окремому ресурсі, а також забезпечує бізнес-клієнтів зручним інструментом моніторингу результатів рекламної кампанії.
Щоб корпоративним абонентам було ще зручніше користуватися послугою, Київстар у квітні 2016-го запустив нову лінійку тарифів для «Моя реклама». В неї входить три плани: «Онлайн», «Онлайн+» і «Онлайн екстра». Вартість місячного пакета користування послугою стартує з 99 грн. З моменту запуску більшість споживачів послуги обрали пакет «Онлайн екстра» — таких абонентів зараз 62%.
«Ми проаналізували потреби клієнтів і створили сервіс, який допомагає нашим корпоративним абонентам підвищувати ефективність роботи, — говорить Тетяна Усенко, керівник відділу розвитку продуктів і контент-послуг у Київстар. — Ми бачимо, що попит на цю послугу постійно зростає».
Підключитися до сервісу дуже просто — достатньо зайти на сайт http://mr.kyivstar.ua/ua або зателефонувати за коротким безкоштовним номером 848.