close

Обрати: регіон район

Новини та акцiї

Київстар дослідив популярність Одещини серед іноземних туристів

21.03.2016

Департамент «Агентство з питань інвестицій та розвитку» Одеської обласної державної адміністрації та національний телеком-оператор Київстар розпочали спільний проект моніторингу статистичних даних, що дозволяють виявляти важливу для розвитку регіону інформацію. Зокрема, за допомогою цього моніторингу можна побачити кількість іноземних туристів, які приїжджають на Одещину, найгарячіший сезон для цієї категорії відвідувачів, а також регіони, які викликають найбільший інтерес іноземців та багато іншого.

Відтак, у період від початку січня до кінця грудня 2015 року в мережі Київстар в Одеській області було зареєстровано понад 25 тис. абонентів закордонних мереж із 70 країн світу. Найбільше гостей завітало з США (19%), РФ (16%), Молдови (11%), Естонії (10%), Білорусі (5%), Туреччини (4,3%), Ізраїлю, Німеччини та Франції (3%).

Щодо сезонності, то найбільше іноземців приїздить в Одеську область зазвичай о теплій порі року. Так, минулого року 56% закордонних туристів відвідали Одеську область у період з травня по жовтень.

Лідером за кількістю відвідувань звичайно, є обласний центр. Відтак Одесу відвідали майже 48% іноземних гостей. Друге місце (15%) посіли Овідіопольський та Білгород-Дністровський райони, де розташовані відомі курорти Кароліно-Бугаз і Затока. Якщо говорити про південь та північ регіону, то тут частка туристичних відвідувань незначна — кожен з цих напрямів відвідали лише 3% туристів.

«Така інформація особливо важлива для підприємств та установ, які зацікавлені в туристичному розвитку регіону. Саме такий чіткий моніторинг іноземних відвідувань надає можливість потенційним інвесторам побачити привабливість регіону для вкладання коштів у розвиток туристичної інфраструктури», говорить Роман Козловський, завідувач сектору інвестицій у туризм Департаменту «Агентство з питань інвестицій та розвитку» Одеської облдержадміністрації.

«Розуміючи наскільки інформація, яку може надати компанія „Київстар“, є необхідною для врахування подальшого розвитку стратегії курортно-рекреаційного господарства і туризму в Одеському регіоні, ми активно співпрацюємо і будемо надалі розвиватися у цьому напрямку з обласною державною адміністрацією. У нас працюють найкращі фахівці, які розробляють можливі варіанти використання Big Data, який зараз є доволі успішним трендом закордоном», говорить Володимир Остащук, директор Департаменту по роботі з державними підприємствами Київстар.

Допомогти?