Новини і акції
Київстар пропонує нову послугу «Мультиканальний мобільний номер»
12.09.2016
19 вересня 2016 року «Київстар Бізнес» запроваджує нову послугу для бізнес-клієнтів – «Мультиканальний мобільний номер».
Ця послуга допоможе вам організувати віртуальну мобільну АТC (автоматична телефонна станція) з функціоналом офісних АТС для мобільних телефонів. При цьому управляти послугою можна самостійно в режимі онлайн, а її підключення не вимагає додаткових витрат.
«Мультиканальний мобільний номер» – це корисне рішення для малого та середнього бізнесу. Всі виклики, що надходять на мобільний номер, автоматично розподіляються по групі з трьох фіксованих номерів.
Послугу можна активувати у мінімальні терміни без додаткових витрат. У режимі реального часу ви зможете легко управляти послугою на сайті самообслуговування, а також переглядати статистику викликів.
«Мультиканальний мобільний номер» дозволяє:
- оптимізувати щомісячні витрати на зв'язок;
- підвищити продуктивність відділів продажів і обслуговування за рахунок мінімізації пропущених викликів;
- забезпечити комфортну взаємодію між співробітниками.
Сервіс можуть підключити бізнес-клієнти.