м. Київ
Виберіть місто

      Новини і акції

      Київстар пропонує нову послугу «Мультиканальний мобільний номер»

      12.09.2016
      19 вересня 2016 року «Київстар Бізнес» запроваджує нову послугу для бізнес-клієнтів – «Мультиканальний мобільний номер».

      Ця послуга допоможе вам організувати віртуальну мобільну АТC (автоматична телефонна станція) з функціоналом офісних АТС для мобільних телефонів. При цьому управляти послугою можна самостійно в режимі онлайн, а її підключення не вимагає додаткових витрат.

      «Мультиканальний мобільний номер» – це корисне рішення для малого та середнього бізнесу. Всі виклики, що надходять на мобільний номер, автоматично розподіляються по групі з трьох фіксованих номерів.

      Послугу можна активувати у мінімальні терміни без додаткових витрат. У режимі реального часу ви зможете легко управляти послугою на сайті самообслуговування, а також переглядати статистику викликів.

      «Мультиканальний мобільний номер» дозволяє:

      • оптимізувати щомісячні витрати на зв'язок;
      • підвищити продуктивність відділів продажів і обслуговування за рахунок мінімізації пропущених викликів;
      • забезпечити комфортну взаємодію між співробітниками.

      Сервіс можуть підключити бізнес-клієнти.