Новини і акції

Київстар розширив функціонал Віртуальної мобільної АТС

29.05.2020

Користувачам сервісу «Запис розмов» відтепер доступна можливість дозапису власного повідомлення перед стандартним незмінним попередженням про запис розмови. Ця функція стане в нагоді компаніям, які прагнуть повідомити абонента, від кого він отримує дзвінок.

Згідно з вимогами законодавства у сфері захисту персональних даних, при використанні сервісу «Запис розмов» у Віртуальній мобільній АТС абонент до початку спілкування має бути сповіщений про те, що розмова з ним записується. Це відбувається в автоматичному режимі - вмикається стандартне голосове повідомлення «З метою підвищення якості обслуговування, ваша розмова записується та зберігається відповідно до вимог законодавства. У разі згоди продовжуйте розмову». Таке повідомлення є незмінним, і абонент, не почувши, від кого надходить дзвінок, може його перервати.

Новий функціонал дозволяє розширити стандартний запис власним текстом компанії, щоб представитися абоненту до початку попереджувального сповіщення та утримати його на лінії для подальшої розмови.

Окрім того, стала доступною можливість робити дозаписи голосових повідомлень для різних груп користувачів, наприклад, для різних підрозділів компанії, встановлюючи їх на вхідні та вихідні дзвінки.

Новий функціонал дозапису повідомлень налаштовується через вебпортал Віртуальної мобільної АТС. Жодні додаткові платежі за використання сервісу дозапису не стягуються.

Отримати більше інформації про можливості Віртуальної мобільної АТС, умови підключення, а також замовити індивідуальну консультацію можна на офіційному сайті Київстар.  

Нагадуємо, що для всіх нових корпоративних клієнтів компанії продовжує діяти акція «Бізнес-старт», яка передбачає вигідні умови користування бізнес-тарифами Київстар: -50% на абонплату за обраним тарифним планом протягом півроку з моменту підключення.  

Віртуальна мобільна АТС – хмарна платформа від Київстар, яка дозволяє об’єднати в єдину корпоративну мережу усі фіксовані та мобільні номери компанії. Сервіс розгортається на обладнанні мобільного оператора і не потребує витрат на купівлю чи оренду додаткового. Він дозволяє за лічені хвилини перенести функціонал контакт-центру, який працював на фіксованих телефонних лініях, на мобільні номери телефонів, забезпечивши роботу віддаленого контакт-центру, сервісного підрозділу чи відділу продажів. Управління мережею відбувається через вебпортал. Додаткові зручні функції: запис розмов, статистика викликів, інтеграція мобільних номерів телефонів у CRM-системи, сервіс Smart Сonference для дистанційних нарад за участі до 128 осіб.

 

 

Довідка про Київстар: 

Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, якого обрало 26 млн абонентів. Компанія  надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 4G.  

Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON, офіс в Нідерландах. VEON працює на 10 телеком ринках світу. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах  NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). 

Київстар понад 20 років працює в Україні, і є одним з найбільших платників податків, а також суспільно відповідальною компанією.   

Додаткова інформація: pr@kyivstar.netwww.kyivstar.ua.