Новини і акції

Київстар запустив вебсторінку #Простозалишайтесявдома

26.03.2020

Київстар – найбільша телеком-компанія в Україні, яка обслуговує понад 26 мільйонів абонентів. Компанія продовжує робити все для того, щоб забезпечувати безперервність зв’язку, та надає клієнтам додаткові можливості для спілкування, освіти та розваг вдома.

На сторінці зібрано перелік номерів державних гарячих ліній та сайтів, де можна знайти офіційну інформацію про карантин та протидію COVID-19. Дзвінки та доступ на ці ресурси є безкоштовним для абонентів Київстар. Абоненти, які знаходяться за кордоном, можуть безкоштовно телефонувати на номер МЗС України під час карантину.

На сторінці зібрано перелік номерів державних гарячих ліній та сайтів, де можна знайти офіційну інформацію про карантин та протидію COVID-19. Дзвінки та доступ на ці ресурси є безкоштовним для абонентів Київстар. Абоненти, які знаходяться за кордоном, можуть безкоштовно телефонувати на номер МЗС України під час карантину.

На час карантину Київстар пропонує:

  • безкоштовне користування додатком «Doctor online», де 24/7 можна проконсультуватись із більше ніж 50 кваліфікованими лікарями;
  • розширений доступ до контенту Київстар ТБ. Нагадаємо, що абонентам «Домашнього Інтернету» Київстар дає змогу продовжувати користування навіть якщо не було можливості вчасно оплатити послугу. Завдяки безкоштовній послузі «Тиждень довіри» можна відстрочити оплату до 7 днів раз на місяць.
  • нетарифікований доступ до онлайн-курсів і лекцій Prometheus та енциклопедії Wikipedia.

Для старшого покоління, що зараз потребує особливої уваги, Київстар розробив прості онлайн-уроки, які дозволять їм швидко опанувати ази смартфона.

Щоб діти, які знаходяться на вимушених канікулах, змогли безпечно користуватись інтернетом, розроблено рекомендації для вчителів, батьків та дітей, як поводитись у мережі.

Окрім того, медики України отримують на мобільні рахунки Київстар по 150 бонусів, де 1 бонус - еквівалент 1 грн. Медики зможуть їх використати протягом 30 днів з дня нарахування.

Абонентам передплати у роумінгу було нараховано по 60 грн для послуг зв’язку, а контрактним абонентам – по 10 безкоштовних хвилин.

Більшість клієнтів Київстар, які обслуговуються за договором, – фізичні та юридичні особи – зможуть користуватися послугами оператора під час карантину навіть без поповнення рахунку.

Бізнес-клієнтам Київстар пропонує низку рішень для організації віддаленої роботи компанії. Плата за користування не нараховується до кінця карантину.

Вебсторінка #Простозалишайтесявдома буде постійно оновлюватися відповідно до актуальності інформації.

Довідка про Київстар:

Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, що надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі зв’язку 3G та 4G для 26,2 млн абонентів. Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON Ltd, офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар понад 20 років працює в Україні і є найбільшим платником податків до бюджету на телеком ринку, одним з найкращих роботодавців та соціально відповідальною компанією. Додаткова інформація: pr@kyivstar.net, www.kyivstar.ua.