close

Обрати: регіон район

Новини та акцiї

Проникнення смартфонів у корпоративному сегменті Київстар становить 66%

15.04.2016

За даними лідера телекомунікаційного ринку, проникнення «розумних» телефонів збільшується з кожним роком.

Корпоративні клієнти частіше, ніж абоненти на масовому ринку, використовують «розумні» телефони як основні мобільні термінали. За даними Київстар, проникнення смартфонів у В2В-сегменті становить 66% — на 7% більше, ніж було минулого року.

«Розумні» телефони настільки популярні серед корпоративних клієнтів тому, що дозволяють залишатися на зв’язку і працювати не тільки з офісу. Різноманітні додатки для створення нотаток і формування розрахунків, призначення зустрічей, обміну повідомленнями та листами дозволяють людям створити повноцінний «офіс» у своєму смартфоні, залишатися мобільними і швидко реагувати.

«Інтернет відіграє все більшу роль у розвитку бізнесу. І корпоративні клієнти це розуміють. Вони активно використовують гаджети і телеком-інновації для створення додаткової конкурентної переваги, а з Київстар це просто і зручно, адже у нас є готові рішення для бізнесу», — розповідає Євген Кражан, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку.

За його словами, більшість корпоративних клієнтів використовує 3G-інтернет. Причина в тому, що швидкість і якість у новому поколінні зв’язку краще. А ці показники вкрай важливі для вирішення бізнес-завдань.

З новими тарифами для корпоративних абонентів, до яких включено занулений трафік на ряд сервісів — аудіо- та відеострімінгу, використання соцмереж, перегляд онлайн-ТБ і спілкування в месенджерах, клієнтам вистачить інтернету на рішення будь-яких завдань.

Допомогти?