close

Обрати: регіон район

Новини та акцiї

У «Домашнього Інтернету» від Київстар найбільш лояльні користувачі

11.03.2016

Індекс NPS послуги «Домашній Інтернет» від Київстар становить 32%

Фіксований інтернет від національного телеком-оператора Київстар, побудований за технологією Fiber to the Building (FTTB), нараховує понад 800 тис. користувачів. За шість років існування послуга «Домашній Інтернет» забезпечила собі найбільш лояльну аудиторію серед користувачів. Показник індексу лояльності — NPS (Net Promotion Score) — у абонентів фіксованого інтернету від Київстар становить 32%. Для порівняння: у локальних провайдерів він не перевищує 27%, а у великих гравців індекс лояльності негативний.

«Нам вдалося створити для абонентів умови, за яких дотримується ідеальний баланс швидкості, якості з’єднання та рівня взаємодії з провайдером», — говорить Максим Купко, керівник напрямку FTTB. Настільки високий показник індексу лояльності є винятковим для телеком-ринку. Наприклад, у одного з найбільших американських гравців ринку фіксованого інтернету — компанії Time Warner Cable — NPS негативний і становить 5%.

Основні причини лояльності абонентів «Домашнього Інтернету» від Київстар — це якість зв’язку і швидкість передачі даних. Досягнення таких показників стало можливим за рахунок створення найбільшої в Україні мережі, побудованої за технологією FTTB.

Давати рекомендації «Домашньому Інтернету» від Київстар готові 53% абонентів. Причому більш охоче рекомендують послугу жінки — 32% у порівнянні з 27% рекомендацій від чоловіків. Якщо говорити про віковий розподіл, то найбільш лояльна аудиторія — жінки у віковій групі від 30 до 39 років і чоловіки 15-29 років.

«Ми пишаємося настільки високим показником лояльності абонентів у наданні такої технологічно складної послуги, як фіксований інтернет. При цьому ми не плануємо зупинятися на досягнутому і продовжуємо працювати над покращенням сервісу», — розповідає Максим Купко.

* Як рахують NPS

Щоб дізнатися рівень лояльності клієнтів, серед них виявляють «промоутерів», «нейтралів» та «де тракторів». Промоутери — це щасливі клієнти, які рекомендують компанію та її послуги. Нейтрали задоволені роботою компанії, купують пропоновані нею продукти, але не готові активно рекомендувати її послуги рідним і знайомим. Детрактори — споживачі, які незадоволені співпрацею з компанією і дають негативні відгуки про її роботу, «відлякуючи» потенційних клієнтів і зменшуючи свої витрати. При цьому розподіл клієнтів за цими категоріями непостійний: вчорашній промоутер у результаті дій компанії завтра може стати детрактором або навпаки. NPS — це різниця між кількістю промоутерів і детракторів.

Допомогти?