Новини і акції

Забезпечення якості надання послуги міжнародні дзвінки

01.10.2019

З 1 листопада 2019 року у розділі «Важливо знати» буде доступна для ознайомлення «Політика справедливого користування послугами», котра об'єднуватиме як наявні політики користування мережевими ресурсами та послугою відправки текстових повідомлень (SMS), так і нову політику надання послуги міжнародних дзвінків.

В рамках «Політики справедливого користування послугами» Київстар забезпечує право абонентів на отримання якісних послуг мобільного зв'язку та 4G/3G-інтернету; докладає зусиль, щоб захистити клієнтів від випадків SMS-спаму, шахрайства, зловживання послугою вихідних міжнародних дзвінків шляхом втручання в процес маршрутизації трафіку та іншими діями, котрі погіршують якість голосових послуг для абонентів Київстар. З більш детальними умовами політики надання послуг міжнародних дзвінків можна буде ознайомитися починаючи з 8 жовтня 2019 року за посиланням.