close
Обрати::

Разом вигiднiше

Підключайте мобільний зв'язок і Домашній Інтернет разом та отримайте одну з послуг без додаткової абонплати

  • Мобільний зв'язок
  • Домашній інтернет
  • Очевидна вигодаМобільний зв'язок і Домашній Інтернет - дві послуги за ціною однієї
  • Послуг багато – рахунок одинПросто поповнюйте мобільний рахунок на загальну суму
  • Тиждень довіриА якщо не встигли поповнити – послуги будуть активними ще 7 днів
Оберіть тариф
Тарифи для:
Київ
Показати контрактні тарифи

Більше про тарифи «Київстар Все разом»

  • Як саме я зможу заощадити завдяки тарифам Київстар «Все разом» ?

    Все разом Екстра

    Наприклад, ви вирішили підключити і мобільний номер, вибравши тариф «Максимальний Безлім» (225 грн/міс) і «Домашній Інтернет» на швидкості 100 Мбіт/с (180 грн/міс) — разом 405 грн/міс. За той же обсяг послуг за тарифом «Все разом Екстра» ви заплатите всього 225 грн/міс, таким чином щомісяця економія складатиме 180 грн. У підсумку ви отримуєте дві послуги за ціною однієї. До того ж, оплачувати всі послуги, поповнюючи тільки мобільний номер і всього один раз в місяць, набагато зручніше.

    Все разом Смарт

    Наприклад, ви вирішили підключити і мобільний номер, вибравши тариф «Безлім Відео» (150 грн/міс) і «Домашній Інтернет» на швидкості 100 Мбіт/с (180 грн/міс) – разом 330 грн/міс. За той же обсяг послуг за тарифом «Все разом Смарт» ви заплатите всього 180 грн/міс, таким чином щомісяця економія складатиме 150 грн. У підсумку ви отримуєте дві послуги за ціною однієї. До того ж, оплачувати всі послуги, поповнюючи тільки мобільний номер і всього один раз в місяць, набагато зручніше.

    Все разом Плюс

    Наприклад, ви вирішили підключити і мобільний номер, вибравши тариф «Безлім Месенджери» (100 грн/міс) і «Домашній Інтернет» на швидкості 100 Мбіт/с (180 грн/міс) – разом 280 грн/міс. За той же обсяг послуг за тарифом «Все разом Плюс» ви заплатите всього 140 грн/міс, таким чином щомісяця економія складатиме 140 грн. Вибираючи інші тарифи, сума економії залишається незмінною — 50% від абонплати. До того ж, оплачувати всі послуги, поповнюючи тільки мобільний номер і всього один раз в місяць, набагато зручніше.

    Остаточна можливість підключення одного із наведених тарифів залежить від вказаної адреси та визначається після заповнення заявки на підключення.

  • Який термін дії знижки на абонплату в тарифах «Київстар Все разом»?

    Зазначену знижку можна підключити та отримувати на постійній основі, допоки Київстар здійснює підключення до відповідного тарифного плану та протягом усього строку його дії.

  • Як самостійно підключити тарифи «Київстар Все разом»?

    Якщо ви вже користуєтесь мобільним зв’язком передплаченої форми та Домашнім Інтернетом від Київстар, ви можете самостійно подати заявку через систему «Мій Київстар». 

    У будь-якому разі, рекомендуємо вам заповнити форму на цій сторінці – наші менеджери зможуть відповісти на всі додаткові запитання та допоможуть підключити тариф «Київстар Все разом».

    Для контрактних абонентів подача заявки на підключення здійснюється тільки в магазинах Київстар при зверненні абонента з повним пакетом документів для підключення.

  • Яким чином знімається абонплата в тарифах «Київстар Все разом»?

    Після зміни вашого тарифу на тариф «Київстар Все разом», перша абонплата за послуги мобільного зв’язку та обсяг самих послуг будуть нараховані пропорційно кількості днів, які залишились у місяці. Для фіксованих послуг: Домашнього Інтернету та ТБ зняття абонплати залежить від того чи сплачували ви в поточному місяці абонплату за послуги домашнього інтернету. Тип зняття абонплати буде визначено автоматично::

     

    • «зараз» – якщо в поточному місяця абонлата за послуги Домашнього Інтернету ще не знімалася. Отже, послуги будуть оплачені та стануть доступні разом з підключенням тарифу «Київстар Все разом».
    • «з 1-го числа» – цей варіант краще обрати, буде обраний, якщо абонплата в поточному місяці знімалась, і ви вже користуєтесь послугами. Таким чином, наступна абонплата нарахується наступного місяця.

     

    В подальшому абонплата за всі послуги зніматиметься в повному обсязі з мобільного рахунку 1-го числа кожного місяця.

  • Яке додаткове обладнання мені знадобиться?

    Якщо ви плануєте користуватись Домашнім Інтернетом на кількох пристроях (приміром, на комп’ютері, планшеті та смартфоні), вам знадобиться Wi-Fi роутер. Ви можете замовити роутер за акційною ціною і отримувати знижку 20 грн на абонплату протягом 15 місяців.

    ТВ-тюнер стане в пригоді, якщо ви дивитиметесь Домашнє ТБ з телевізора і у вас немає додатка Smart TV. Тюнер можна взяти в оренду за 30 грн/міс.

  • У мене є залишок на рахунку Домашнього Інтернету. Чи можу я використати ці кошти для оплати тарифу «Київстар Все разом» або перенести їх на мобільний номер?

    У тарифах «Київстар Все разом» абонплата за всі послуги знімається тільки з мобільного рахунку. Перенести гроші з рахунку послуги «Домашній Інтернет» на ваш мобільний номер немає технічної можливості. Однак гроші нікуди не зникають, а зберігатимуться на вашому особовому рахунку. Вони знову будуть доступні для використання, наприклад, якщо ви захочете підключити окремий тариф для Домашнього Інтернету.

  • Як поповнити та перевірити рахунок у тарифах «Київстар Все разом»?

    Абонплата зніматиметься з вашого мобільного рахунку, тому вам достатньо поповнювати його раз на місяць будь-яким зручним способом: онлайн без комісії, в терміналах поповнення тощо.

    Перевірити рахунок можна в системі «Мій Київстар» або за допомогою короткого запиту *111#.

  • Чи можу я підключити пакет «Київстар Все разом» не змініюючи свій тариф мобільного зв’язку чи Домашнього Інтернету?

    • Ні, адже «Київстар Все разом» як раз і полягає у зміні тарифів на більш нові, при чому одразу для всіх ваших послуг: мобільний зв’язок, Домашній Інтернет і ТБ. Для цього скористайтеся системою «Мій Київстар» та подайте заявку, як вказано у відеоінструкції.
    • Якщо ж ви користуєтесь тільки однією з послуг: мобільним зв’язком або Домашнім Інтернетом, вам потрібно буде відповідно підключити Домашній Інтернет або придбати стартовий пакет Київстар, а вже потім подати заявку на зміну тарифу на «Київстар Все разом».

    У будь-якому разі, рекомендуємо вам заповнити форму на цій сторінці – наші менеджери зможуть відповісти на всі додаткові запитання та допоможуть підключити тариф «Київстар Все разом».

  • Якими послугами можна скористатися, якщо абонплату за тарифом «Київстар Все разом» не знято?

    Абонентна плата за всі послуги зніматиметься 1 числа кожного місяця з вашого мобільного рахунку. Якщо ж на вашому рахунку буде недостатньо коштів, замовляйте послугу «Тиждень довіри»: протягом 7 днів ви зможете безкоштовно користуватись Домашнім Інтернетом, дивитись ТБ, а також телефонувати на номери Київстар та отримувати по 100 МБ мобільного інтернету щодня.

    Є кілька способів підключити «Тиждень довіри»:

    • Через «Мій Київстар»
    • За допомогою короткого запиту *461# (з номера, який підключено до тарифу «Київстар Все разом»)
    • За номером 460 або 0800300460

    «Тиждень довіри» відключається автоматично через 7 днів або при поповненні рахунку на суму абонплати. Замовляти «Тиждень довіри» можна якщо було знято першу абонплату за умовами тарифу і не частіше одного разу на місяць. Якщо після закінчення терміну дії послуги абонплату не буде внесено, доступ до Домашнього Інтернету і ТБ буде заблоковано, а послуги мобільного зв’язку надаватимуться за стандартними тарифами, які діють до поповнення рахунку.

Згорнути
Не бажаєте гаяти час на оформлення заявки? Замовити дзвінок
assistant
Моя адреса

Дякуємо! Ми зателефонуємо вам найближчим часом

Бізнесу