Що робити, якщо платіж на особовий рахунок не надійшов?

Рекомендуємо наступне:

  1. Звірте номер договору, на який ви вносили гроші (чек/квитанція), з номером особового рахунку в системі «Мій Київстар».
  2. Якщо ви платили через інтернет/сервісний номер 889, зверніться в сервісні служби підтримки провайдерів (Portmone або ПриватБанку). Контактні дані інших провайдерів можна знайти на їхніх сайтах.
  3. Якщо ви оплачували послугу через відділення банку готівкою на банківські реквізити, платіж зараховується протягом трьох банківських днів.
  4. Якщо оплата проводилася через термінали прийому платежів, магазини Київстар або роздрібні, зверніться в сервісні служби підтримки термінала, магазину тощо.

Знайшли відповідь на своє запитання?

Дякуємо за ваш відгук! :)

Дякуємо за відгук! Ми станемо краще:

Знайти відповідь у Спільноті Київстар