Чому не знімається плата за тариф, коли я поповнюю рахунок?
Якщо ви абонент передплаченого зв'язку, причини можуть бути наступними:
- На вашому рахунку недостатньо коштів для списання оплати.
- Ви поповнили рахунок після планового часу списання оплати — після періоду з 00:00 до 03:00, коли вже знялася денна оплата послуг.
- Обслуговування вашого номера припинено.
Якщо ви контрактний абонент:
- На 1-е число місяця послуги за номером перебувають у статусі очікування оплати;
- Роботу номера тимчасово припинено з 1-го числа і до кінця календарного місяця.
Більше на цю тему
- Як перевірити мобільний рахунок?
- Як перевірити хвилини, SMS та МБ?
- Я набираю команду для перевірки рахунку, а баланс не відображається. Що робити?
- Як залишатися на зв'язку при перевищенні кредиту або нульовому балансі?
- Що робити, якщо вчасно не було оплачено тариф передплати?
- Що робити, якщо кошти випадково пішли не на той номер?
- Як перенести гроші на інший мобільний номер?
- Як перевірити рахунок родича?
- Що робити, якщо я намагався поповнити рахунок через термінал/банкомат/сайт, але з'являється помилка, а платіж не приймається?
- Як попросити знайомого поповнити мій рахунок, якщо я не маю грошей на дзвінок чи повідомлення?
- Як переказати гроші з мобільного рахунку на рахунок Домашнього Інтернету?
- Чому від мене не надійшли кошти одержувачу переказу?
- Чому не використовуються бонуси?
- Як уточнити самостійно, за що були списані гроші з рахунку?
- Я намагаюся перенести кошти на інший мобільний номер, а система повідомляє мені про помилку. Що робити?
- Чому не нараховано пакет хвилин/інтернету/SMS (передплачений сервіс)?
- Чому відразу після поповнення рахунку в мене зникли гроші (я абонент передплаченого зв'язку)?
- Як поповнити рахунок?