Я намагаюся переказати кошти іншому абоненту, а система повідомляє мені про помилку. Що робити?
Якщо ви абонент передплаченого зв'язку:
- Новим абонентам Київстар послуга підключається автоматично протягом 2 діб після того, як сума витрати номера, з якої здійснюється переказ, досягне 40 грн.
- Перевірте:
- суму переказу – мінімальна сума 1,00 грн, максимальна – 1000 грн (до 10 000 грн на місяць);
- сума переказу має бути кратною 1 грн (без копійок);
- залишок коштів – після переказу він повинен становити не менш як 3 грн.
Якщо ви контрактний абонент:
- Переконайтеся, що послуга підключена. Активувати її можна в додатку Мій Київстар (розділ «Послуги та акції»);
- Зверніть увагу, що переказ можливий тільки між особовими рахунками, які зареєстровані на того самого абонента. Рахунки фізичних осіб ідентифікуються за номером і серією паспорта, юридичних – за кодом ЗКПО.
- Перевірте:
- суму переказу – мінімальна 1,00 грн, максимальна – 1000 грн;
- залишок коштів – після переказу залишок повинен становити не менш як 3 грн.
Отримувати гроші на рахунок можна не більш як 10 разів на добу. Умови, вартість і способи управління — в описі послуги Переказ коштів.
Більше на цю тему
- Як перевірити мобільний рахунок?
- Як перевірити хвилини, SMS та МБ?
- Я набираю команду для перевірки рахунку, а баланс не відображається. Що робити?
- Як залишатися на зв'язку при перевищенні кредиту або нульовому балансі?
- Що робити, якщо вчасно не було оплачено тариф передплати?
- Що робити, якщо кошти випадково пішли не на той номер?
- Як перевести гроші іншому абоненту?
- Як перевірити рахунок родича?
- Що робити, якщо я намагався поповнити рахунок через термінал/банкомат/сайт, але з'являється помилка, а платіж не приймається?
- Як попросити знайомого поповнити мій рахунок, якщо я не маю грошей на дзвінок чи повідомлення?
- Як переказати гроші з мобільного рахунку на рахунок Домашнього Інтернету?
- Чому від мене не надійшли кошти одержувачу переказу?
- Чому не використовуються бонуси?
- Як уточнити самостійно, за що були списані гроші з рахунку?
- Чому не нараховано пакет хвилин/інтернету/SMS/MMS (передплачений сервіс)?
- Чому відразу після поповнення рахунку в мене зникли гроші (я абонент передплаченого зв'язку)?
- Чому не знімається абонентна плата, коли я поповнюю рахунок?
- Як поповнити рахунок?