Я намагаюся перенести кошти на інший мобільний номер, а система повідомляє мені про помилку. Що робити?
Якщо ви абонент передплаченого зв'язку:
- Новим абонентам Київстар технічна можливість надається автоматично протягом 2 діб після того, як сума витрат номера, з якої здійснюється переказ, досягне 40 грн.
- Перевірте:
- суму операції – мінімальна сума 1,00 грн, максимальна – 1000 грн (до 3 000 грн на місяць)
- сума операції має бути кратною 1 грн (без копійок)
- залишок коштів після операції повинен бути не менше 0 грн
Більше на цю тему
- Як перевірити мобільний рахунок?
- Як перевірити хвилини, SMS та МБ?
- Я набираю команду для перевірки рахунку, а баланс не відображається. Що робити?
- Як залишатися на зв'язку при перевищенні кредиту або нульовому балансі?
- Що робити, якщо вчасно не було оплачено тариф передплати?
- Що робити, якщо кошти випадково пішли не на той номер?
- Як перенести гроші на інший мобільний номер?
- Як перевірити рахунок родича?
- Що робити, якщо я намагався поповнити рахунок через термінал/банкомат/сайт, але з'являється помилка, а платіж не приймається?
- Як попросити знайомого поповнити мій рахунок, якщо я не маю грошей на дзвінок чи повідомлення?
- Як переказати гроші з мобільного рахунку на рахунок Домашнього Інтернету?
- Чому від мене не надійшли кошти одержувачу переказу?
- Чому не використовуються бонуси?
- Як уточнити самостійно, за що були списані гроші з рахунку?
- Чому не нараховано пакет хвилин/інтернету/SMS (передплачений сервіс)?
- Чому відразу після поповнення рахунку в мене зникли гроші (я абонент передплаченого зв'язку)?
- Чому не знімається плата за тариф, коли я поповнюю рахунок?
- Як поповнити рахунок?