Я намагаюся переказати кошти іншому абоненту, а система повідомляє мені про помилку. Що робити?

Якщо ви абонент передплаченого зв'язку:

  1. Новим абонентам Київстар послуга підключається автоматично протягом 2 діб після того, як сума витрати номера, з якої здійснюється переказ, досягне 40 грн.
  2. Перевірте:
  • суму переказу – мінімальна сума 1,00 грн, максимальна – 1000 грн (до 10 000 грн на місяць);
  • сума переказу має бути кратною 1 грн (без копійок);
  • залишок коштів – після переказу він повинен становити не менш як 3 грн.

Якщо ви контрактний абонент:

  1. Переконайтеся, що послуга підключена. Активувати її можна в системі «Мій Київстар» (розділ «Послуги та акції»);
  2. Зверніть увагу, що переказ можливий тільки між особовими рахунками, які зареєстровані на того самого абонента. Рахунки фізичних осіб ідентифікуються за номером і серією паспорта, юридичних – за кодом ЗКПО.
  3. Перевірте:
  • суму переказу – мінімальна 1,00 грн, максимальна – 1000 грн;
  • залишок коштів – після переказу залишок повинен становити не менш як 3 грн.

Отримувати гроші на рахунок можна не більш як 10 разів на добу. Умови, вартість і способи управління — в описі послуги «Переказ коштів».