Як перевести гроші іншому абоненту?
Із послугою «Переказ коштів» ви можете поповнювати рахунок абонентів Київстар.
Докладніше про послугу:
- за номером 922*40
- за запитом *124#
- в описі послуги на нашому сайті.
Послуга надається абонентам:
- Предоплаченого зв'язку – протягом 2 діб після того, як сума витрати за номером досягне 40 грн.
- Контрактного підключення – після замовлення послуги через Мій Київстар або магазин Київстар.
Більше на цю тему
- Як перевірити мобільний рахунок?
- Як перевірити хвилини, SMS та МБ?
- Я набираю команду для перевірки рахунку, а баланс не відображається. Що робити?
- Як залишатися на зв'язку при перевищенні кредиту або нульовому балансі?
- Що робити, якщо вчасно не було оплачено тариф передплати?
- Що робити, якщо кошти випадково пішли не на той номер?
- Як перевірити рахунок родича?
- Що робити, якщо я намагався поповнити рахунок через термінал/банкомат/сайт, але з'являється помилка, а платіж не приймається?
- Як попросити знайомого поповнити мій рахунок, якщо я не маю грошей на дзвінок чи повідомлення?
- Як переказати гроші з мобільного рахунку на рахунок Домашнього Інтернету?
- Чому від мене не надійшли кошти одержувачу переказу?
- Чому не використовуються бонуси?
- Як уточнити самостійно, за що були списані гроші з рахунку?
- Я намагаюся переказати кошти іншому абоненту, а система повідомляє мені про помилку. Що робити?
- Чому не нараховано пакет хвилин/інтернету/SMS/MMS (передплачений сервіс)?
- Чому відразу після поповнення рахунку в мене зникли гроші (я абонент передплаченого зв'язку)?
- Чому не знімається абонентна плата, коли я поповнюю рахунок?
- Як поповнити рахунок?