Що робити, якщо кошти випадково пішли не на той номер?
Якомога швидше напишіть нам у чат. Будь ласка, зауважте, що абонентам передплаченого зв'язку наразі технічно неможливо повернути помилковий платіж. Існує низка технічних обмежень, що не дозволяють компанії повернути помилковий платіж. Наприклад, якщо одержувач уже використав зараховані кошти. Відкликати платіж може касир або служба підтримки термінала і лише в день оплати.
Більше на цю тему
- Як перевірити мобільний рахунок?
- Як перевірити хвилини, SMS та МБ?
- Я набираю команду для перевірки рахунку, а баланс не відображається. Що робити?
- Як залишатися на зв'язку при перевищенні кредиту або нульовому балансі?
- Що робити, якщо вчасно не було оплачено тариф передплати?
- Як перенести гроші на інший мобільний номер?
- Як перевірити рахунок родича?
- Що робити, якщо я намагався поповнити рахунок через термінал/банкомат/сайт, але з'являється помилка, а платіж не приймається?
- Як попросити знайомого поповнити мій рахунок, якщо я не маю грошей на дзвінок чи повідомлення?
- Як переказати гроші з мобільного рахунку на рахунок Домашнього Інтернету?
- Чому від мене не надійшли кошти одержувачу переказу?
- Чому не використовуються бонуси?
- Як уточнити самостійно, за що були списані гроші з рахунку?
- Я намагаюся перенести кошти на інший мобільний номер, а система повідомляє мені про помилку. Що робити?
- Чому не нараховано пакет хвилин/інтернету/SMS (передплачений сервіс)?
- Чому відразу після поповнення рахунку в мене зникли гроші (я абонент передплаченого зв'язку)?
- Чому не знімається плата за тариф, коли я поповнюю рахунок?
- Як поповнити рахунок?