Що робити, якщо вчасно не було оплачено тариф передплати?

У цьому випадку ми рекомендуємо слідувати цим крокам:

  1. У налаштуваннях відключіть передачу даних.
  2. Поповніть рахунок набравши *134# (навіть, якщо немає інтернету) або підключіться до Wi-Fi та поповніться на сайті або у Мій Київстар
  3. Замовте позачергове зняття абонплати — наберіть *578#.
  4. Дочекайтесь SMS, що вам нараховано пакет послуг за вашим тарифом Якщо повідомлення не надійшло або плата за тариф не знялася — замовте дзвінок нашого оператора — просто надішліть запит *105*466# і ми вам перетелефонуємо.
  5. Поверніться у налаштування та включіть передачу даних, щойно нарахується пакет послуг.

Більше на цю тему