Що робити, якщо вчасно не було оплачено тариф передплати?
У цьому випадку ми рекомендуємо слідувати цим крокам:
- У налаштуваннях відключіть передачу даних.
- Поповніть рахунок набравши *134# (навіть, якщо немає інтернету) або підключіться до Wi-Fi та поповніться на сайті або у Мій Київстар
- Замовте позачергове зняття абонплати — наберіть *578# (або *579# якщо у вас тариф LOVE UA, LOVE чи LOVE 2020).
- Дочекайтесь SMS, що вам нараховано пакет послуг за вашим тарифом
Якщо повідомлення не надійшло або плата за тариф не знялася — замовте дзвінок нашого оператора — просто надішліть запит *105*466# і ми вам перетелефонуємо. - Поверніться у налаштування та включіть передачу даних, щойно нарахується пакет послуг.
Більше на цю тему
- Як перевірити мобільний рахунок?
- Як перевірити хвилини, SMS та МБ?
- Я набираю команду для перевірки рахунку, а баланс не відображається. Що робити?
- Як залишатися на зв'язку при перевищенні кредиту або нульовому балансі?
- Що робити, якщо кошти випадково пішли не на той номер?
- Як перенести гроші на інший мобільний номер?
- Як перевірити рахунок родича?
- Що робити, якщо я намагався поповнити рахунок через термінал/банкомат/сайт, але з'являється помилка, а платіж не приймається?
- Як попросити знайомого поповнити мій рахунок, якщо я не маю грошей на дзвінок чи повідомлення?
- Як переказати гроші з мобільного рахунку на рахунок Домашнього Інтернету?
- Чому від мене не надійшли кошти одержувачу переказу?
- Чому не використовуються бонуси?
- Як уточнити самостійно, за що були списані гроші з рахунку?
- Я намагаюся перенести кошти на інший мобільний номер, а система повідомляє мені про помилку. Що робити?
- Чому не нараховано пакет хвилин/інтернету/SMS (передплачений сервіс)?
- Чому відразу після поповнення рахунку в мене зникли гроші (я абонент передплаченого зв'язку)?
- Чому не знімається плата за тариф, коли я поповнюю рахунок?
- Як поповнити рахунок?