Як уточнити самостійно, за що були списані гроші з рахунку?
Побачити «картину» своїх витрат можна в додатку Мій Київстар. Щоб користуватися системою, потрібен тільки доступ в інтернет. Плата за реєстрацію, а також абонентна плата за користування системою відсутні.
Абоненти предоплаченого зв'язку отримують доступ до інформації про витрати починаючи з дати реєстрації в системі. Контрактні абоненти можуть переглянути інформацію про витрати за рік (або з моменту підключення номера).
Більше на цю тему
- Як перевірити мобільний рахунок?
- Як перевірити хвилини, SMS та МБ?
- Я набираю команду для перевірки рахунку, а баланс не відображається. Що робити?
- Як залишатися на зв'язку при перевищенні кредиту або нульовому балансі?
- Що робити, якщо вчасно не було оплачено тариф передплати?
- Що робити, якщо кошти випадково пішли не на той номер?
- Як перенести гроші на інший мобільний номер?
- Як перевірити рахунок родича?
- Що робити, якщо я намагався поповнити рахунок через термінал/банкомат/сайт, але з'являється помилка, а платіж не приймається?
- Як попросити знайомого поповнити мій рахунок, якщо я не маю грошей на дзвінок чи повідомлення?
- Як переказати гроші з мобільного рахунку на рахунок Домашнього Інтернету?
- Чому від мене не надійшли кошти одержувачу переказу?
- Чому не використовуються бонуси?
- Я намагаюся перенести кошти на інший мобільний номер, а система повідомляє мені про помилку. Що робити?
- Чому не нараховано пакет хвилин/інтернету/SMS (передплачений сервіс)?
- Чому відразу після поповнення рахунку в мене зникли гроші (я абонент передплаченого зв'язку)?
- Чому не знімається плата за тариф, коли я поповнюю рахунок?
- Як поповнити рахунок?