Завершуємо оновлення IT-систем Київстар
З 30 вересня до 5 жовтня включно ми завершимо оновлення системи, щоб покращити якість обслуговування. У цей час послуги зв'язку працюватимуть у звичайному режимі. З 30 вересня до 2 жовтня може бути обмежено можливість користуватися лише деякими не основними сервісами для абонентів передплати, контрактних та корпоративних абонентів, клієнтів Домашнього Інтернету та тарифів ВСЕ РАЗОМ.
Чому ці оновлення важливі
Збільшуємо надійність телеком-інфраструктури
Покращуємо захист систем
Підвищуємо якість надання послуг
Як послуги працюватимуть під час оновлень
В цей час працюватимуть всі основні послуги зв’язку: мобільний та Домашній Інтернет, дзвінки в мережі, на номери інших операторів та на популярні напрямки за кордон. Послуги в роумінгу працюватимуть у більшості країн світу.

Лише у деяких додаткових сервісах з 30 вересня тимчасово може бути обмежено можливість:
- Поповнювати та перевіряти рахунок після 22:00
- Користуватися додатком та вебверсією Мій Київстар після 22:00
- Змінювати стару SIM-карту на нову після 18:00
- Змінювати тарифний план або форму обслуговування після 10:00
- Підключати та відключати додаткові послуги після 10:00
- Подавати заявку на перенесення номера в мережу іншого оператора (MNP) після 22:00 29 вересня
Та здійснювати деякі інші операції за номером або особовим рахунком.
Оновлення деяких умов обслуговування
Роумінг
Дзвінки за кордон
Послуги
Тарифи та акції
Фінансові послуги
Роумінг
Суперсила Роумінг
Раніше абоненти, які підключили Суперсилу Роумінг, отримували лише 500 Мб інтернету. Тепер вони отримуватимуть 50 бонусів (1 бонус дорівнює 1 грн), які зможуть використати на свій розсуд на інтернет, розмови або SMS.
При цьому, у більшості популярних країн (країни 1 та 2 роумінгових зон) будуть діяти спеціальні тарифи: 0,1 або 0,2 грн за мегабайт, 1 або 2 грн за хвилину розмови, 1 або 2 грн за SMS.
Роумінг як вдома
- Якщо раніше всі абоненти контрактної форми обслуговування отримували однаковий додатковий пакет послуг для використання у роумінгу, то зараз абоненти з певними тарифами зможуть використовувати у роумінгу послуги, які входять саме в їх основний пакет.
Серед таких тарифів: Київстар 4G Extra 2018, Київстар 4G Extra, Smart+, Smart Max, ВАШ Старт, ВАШ Вибір, ВАШ Оптимум, ВАШ Комфорт, LOVE UA Контракт.
Наприклад, в абонентів з тарифом Smart Max буде діяти безлімітний мобільний інтернет, безлім на дзвінки на номери Київстар та на всі вхідні, та 300 хвилин для дзвінків на номери країни перебування і номери інших операторів в Україні. Послуги із тарифу діятимуть у роумінгу за умови, що за номером не підключено додатковий пакет роумінгу, наприклад, Ідеальний роумінг.
Будь ласка, зверніть увагу. Використання мобільного інтернету у роумінгу відбувається на тих же умовах, що й в Україні.
- У деяких абонентів продовжать діяти попередні умови — вони отримуватимуть додатковий пакет послуг: 15 ГБ мобільного інтернету, вхідні дзвінки — безлімітні, 500 хвилин для вихідних дзвінків на українські номери (включно з дзвінками на Київстар) та номери в країні перебування, 50 SMS. Серед таких тарифів: Київстар 4G Extra+ 2018, Київстар 4G Extra+, Київстар 4G Ultra, Київстар 4G Business, Київстар 4G Business Premium, Київстар 4G Business VIP, Smart Business, Smart Premium, Smart Business+, ВАШ Преміум, ВАШ Преміум+.
- Інші клієнти отримуватимуть 5000 МБ мобільного інтернету, безліміт на всі вхідні дзвінки й 100 хвилин на всі українські номери (включно з дзвінками на Київстар) та на номери країни перебування. Ці умови будуть у тарифах Безлім, Київстар Родина 2018, Київстар 4G Simple, Київстар 4G Simple+, Київстар 4G, Київстар Онлайн+, Smart Регіон, Простий, Smart, Дзвінки для батьків 2020, Інтернет для батьків 2020, Дзвінки для батьків, Інтернет для батьків, ВАШ Регіон, Київстар Родина.
- У тарифі ВАШ Безлім абоненти будуть отримувати додатковий пакет послуг щомісяця: 15 ГБ, безлім на всі вхідні дзвінки та вихідні на Київстар, 500 хвилин на інші українські номери та номери країни перебування.
- SMS, що надаються за умовами послуги, можна використовувати для надсилання повідомлень на українські номери та номери країни перебування.
Тарифи у роумінгу
Наші абоненти, які користуються стандартними умовами роумінгу або послугою Ідеальний роумінг зможуть використовувати SMS-пакети для надсилання повідомлень в Україну та на номери країни перебування. Дзвінки та SMS на інші напрямки у них будуть тарифікуватися окремо згідно з умовами за посиланням
Дзвінки у роумінгу
У деяких країнах на спеціальні коди будуть діяти окремі умови оплати вартості дзвінка, якщо абонент у роумінгу телефонує на номер із цим кодом перебуваючи у цій країні. Вартість складе 50 грн/хв.
Перелік кодів доступний за посиланням
Найчастіше запитують
Зараз ми завершуємо оновлювати IT-системи та покращуємо їх роботу, щоб збільшити надійність телеком-інфраструктури Київстар.
Послуги зв’язку — дзвінки, мобільний та Домашній Інтернет, SMS, послуги в роумінгу у більшості країн — працюють як завжди. Лише в частини абонентів може бути тимчасово обмежено можливість поповнювати або перевіряти рахунок, замовляти або керувати додатковими послугами тощо. Але це знову буде доступно з 3 жовтня.
Обмежень в роботі послуги не буде, інтернет працюватиме в дні проведення оновлень, як зазвичай.
Проте в цей час може бути обмежено можливість поповнювати рахунок, подавати заявки на підключення та скарги на роботу послуги тощо. Рекомендуємо поповнити рахунок заздалегідь або вже з 3 жовтня.
Для частини контрактних та корпоративних абонентів у зв’язку з оновленням систем з 1 жовтня будуть деякі зміни в умовах обслуговування. Про ці зміни детальніше — вище на цій сторінці.
Послуги зв’язку — дзвінки, мобільний та Домашній Інтернет, SMS, роумінг у більшості країн світу — працюватимуть під час оновлення системи, навіть якщо ви не встигли поповнити рахунок. Поповнити рахунок ви зможете з 3 жовтня.
Міжнародні дзвінки працюють на всі популярні напрямки, як Польща, Німеччина, Чехія, Італія, Франція, Молдова, США, Канада тощо. Можуть бути тимчасові обмеження лише на дзвінки у ті країни, які не користуються популярністю в абонентів.
Ці обмеження триватимуть лише з вечора 30 вересня й до кінця дня 2 жовтня. А з 3 жовтня все буде працювати як завжди. Ми радимо дочекатися завершення робіт, але якщо важливо зателефонувати в день оновлень, то можна скористатися іншими доступними способами. Наприклад, месенджерами.
Послуги у роумінгу працюють у всіх популярних країнах, де знаходяться українці:
- У 30 країнах, де діє послуга Роумінг як вдома, та інших популярних напрямках все працює як завжди
- Лише у невеликій кількості країн, таких як Ангола, Лівія, Мозамбік та деяких інших, роумінг може тимчасово не працювати, про що ми проінформуємо абонентів завчасно. З вечора 30 вересня до кінця дня 2 жовтня у цих країнах ми рекомендуємо користуватися альтернативними способами зв’язку, а вже 3 жовтня все знову працюватиме
Після оновлення у вас будуть всі кошти та обсяг послуг, як до початку технічних робіт.
Замінити стару SIM-карту на нову можна до 18:00 30 вересня або починаючи із 3 жовтня. Під час оновлень, на жаль, це не можна зробити.
У зв’язку з оновленнями тимчасово контрактні абоненти не зможуть подати заявку для переходу на передплачену форму обслуговування. Ми радимо подати заявку до 10:00 ранку 30 вересня або вже з 3 жовтня.
У зв’язку з цими оновленнями тимчасово абоненти не зможуть подати заявку на перехід в мережу або із мережі Київстар. Ми радимо подати заявку до 22:00 29 вересня або вже починаючи з 6 жовтня.
Подати заявку на Тимчасове закриття номера або його розблокування можна до 10:00 30 вересня або починаючи із 3 жовтня. Під час проведення оновлень, на жаль, це не можна зробити.
Включити/відключити чи змінити умови Кредиту довіри та/або Відстрочки платежу можна до 10:00 30 вересня або починаючи із 3 жовтня. Під час проведення оновлень, на жаль, це не можна зробити.
Якщо ви подали заявку до 30 вересня, то новий тариф почне діяти у вас з 1 жовтня. Звертаємо увагу, якщо заміна тарифу була платною, до 30 вересня відбудеться списання 35 гривень за заміну. Перевірити пакет послуг та стан рахунку ви зможете починаючи із 3 жовтня, коли ми завершимо оновлення IT-систем.
Так, ОТР паролі через SMS приходитимуть від банків та інших установ.
Оновлення білінгу для обслуговування абонентів комплексний процес. Це найбільший IT-проєкт в історії Київстар, який проходить у декілька етапів. Оновлення 17 вересня були передостаннім етапом — підготовкою системи для переведення на новий білінг абонентів післяплати. Впродовж 30.09.2022 — 05.10.2022 ми завершуємо цей проєкт переводячи контрактних та бізнес-клієнтів на нову систему. Ми розуміємо що наші оновлення можуть викликати тимчасові незручності у клієнтів, та просимо поставитися до цього з розумінням. Перехід на нову систему допоможе покращити стабільність всієї телеком-інфраструктури Київстар, підвищити рівень безпеки, а у майбутньому — поліпшити сервіс.