NO_DATA

Не ловить Київстар — підключіться до мережі Vodafone або Lifecell

Це можна зробити в налаштуваннях кожного телефона. Після зміни мережі ви зможете телефонувати та користуватися інтернетом. Ваш тариф при цьому не змінюється.

Деталі налаштування

NO_DATA

Не треба йти до магазину за SIM-картою — eSIM підключається онлайн

Це можна зробити, навіть якщо ви за кордоном. Головне, щоб ваш смартфон підтримував eSIM. Далі — новий тариф з eSIM підключається онлайн у декілька кроків.

Більше про eSIM та як її підключити

NO_DATA

Якщо втратили телефон і треба самостійно відновити номер

Для цього вам потрібно дізнатися PUK1 або ICC-код від вашої старої SIM-карти. PUK1 є в Мій Київстар, а ICC — на пластику від SIM. Потім придбайте стартовий пакет Smart SIM і з нього надішліть запит 245380ХХXXXXXXX*YYYYYY#, де

  • 380ХХXXXXXXX — ваш номер телефону,
  • YYYYYY — 8 цифр PUK1 або 19 цифр ICC

Детальніше

NO_DATA

Зникло телебачення — дивіться з мобільного

Ми зробили вільний доступ до важливих та освітніх каналів, а також до аудіоказок для абонентів усіх операторів. Завантажте додаток Київстар ТБ або дивіться на tv.kyivstar.ua

Додаток для iOS

Додаток для Android

Сайт

NO_DATA

Роумінг без доплат

У Польщі, Німеччині, Чехії, Італії, Болгарії, Іспанії, Франції та ще в 23 країнах для деяких тарифів діють особливі умови зв'язку без жодних доплат.

Для тарифів передплати: ви зможете користуватися всіма гігабайтами, хвилинами та SMS свого тарифу за кордоном. Також у вас буде безлім на вхідні дзвінки.

Для контрактних тарифів: щомісяця ви отримуватимете 15 ГБ, 500 хв на українські номери та по країні перебування, 50 SMS і безлім на вхідні дзвінки. Також у вас буде безлім у месенджерах та деяких додатках.

Щоб ці умови діяли, вчасно оплатіть тариф за 4 тижні.

Більше про це

Ще про зв'язок у роумінгу

Якщо не працює мобільний інтернет, перейдіть у налаштування телефона:

  • Автоматично (рекомендовано) або вручну зареєструвати телефон у мережі роумінгового оператора
  • Переконайтеся, що роумінговий оператор підтримує GPRS або LTE (не всі оператори надають)
  • Переконайтеся, що є достатньо коштів для оплати інтернету в роумінгу. Для контрактних абонентів — через 15 хв після поповнення рахунку, рекомендуємо перезавантажити телефон
  • Увімкнути передачу даних у налаштуваннях телефона
  • У меню телефона Установки-Мобільні мережі-APN (точка доступу) прописати — Internet
  • Якщо телефон на 2 слоти, SIM-карта має бути встановлена ​​в 1-му слоті, щоб ви могли користуватися 3G/4G
  • Якщо ви в роумінгу в країні 4/5 тарифних зон, перевірте, чи не підключена за номером послуга Блокування інтернет роумінгу (10630*1#)
  • Якщо ви бізнес-абонент ця послуга доступна координаторам або якщо у вас є право керувати своїм номером через Мій Київстар
  • Якщо блокування увімкнено, рекомендуємо: вибрати в налаштуваннях мережі 3G (не LTE) або вимкнути послугу ‎‎Блокування інтернет роумінгу (10630*0#)
  • Якщо ви контрактний абонент і після всіх налаштувань інтернет не працює, перевірте чи ввімкнені послуги GPRS. Якщо ні, наберіть 10011*2# (бізнес-абонентам ця команда доступна, якщо за номером підключено Самостійне управління послугами, інакше — зверніться до координатора)

Ви також можете перевірити налаштування у телефоні — підключіться до Wi-Fi та перейдіть на сторінку, де ми зібрали покрокові налаштування для різних телефонів

Якщо не працює мобільний зв'язок:

  • Автоматично (рекомендовано) або вручну зареєструвати телефон у мережі роумінгового оператора
  • Переконайтеся, що на вашому рахунку достатньо коштів для оплати інтернету в роумінгу. Для контрактних абонентів — рекомендуємо перезавантажити телефон через 15 хв після поповнення рахунку
  • Коли телефонуєте або надсилаєте SMS, вказувати номер потрібно лише у міжнародному форматі +(код країни)(код оператора)(номер)
  • Якщо ви контрактний абонент, перевірте в налаштуваннях телефона, чи не встановлено заборону на вихідні дзвінки (ця ж заборона впливає і на можливість надсилати SMS). Відключити заборону можна за допомогою пароля мережі (стандартний пароль — 0000)

У багатьох країнах світу мобільні оператори відмовляються від 2G/3G-мереж, щоб розвивати нові технології. Наприклад, у Німеччині або Чехії, якщо смартфон або SIM не підтримує 4G, інтернет працюватиме на швидкості 2G. З кожним роком таких країн все більшатиме.

Через це радимо перед виїздом за кордон звернути на це увагу, оскільки без 4G-девайса або USIM в деяких країнах можуть виникнути складнощі з роумінгом (проблеми в роботі інтернету або з реєстрацією у мережі).

Якщо ви вже перебуваєте за кордоном з SIM-картою, що не підтримує 4G, радимо активувати eSim — це віртуальна SIM-карта, яка після активації повністю замінить фізичну SIM. Для цього придбайте тариф у нашому інтернет-магазині та скористайтеся покроковою інструкцією. Якщо телефон не підтримує 4G, радимо використовувати Wi-Fi.

Зверніться за підтримкою до найближчих посольств України. Плата за дзвінок не зніматиметься, якщо телефонуєте з території росії та Білорусі.

Посольство України в Грузії:

+995595082288

Посольство України в Турецькій Республіці:

+905395509898

Посольство України в Латвійській Республіці:

+37129239262

Посольство України в Естонській Республіці:

+37258874477

Посольство України в Фінляндській Республіці:

+358404719200

Посольства України в Республіці Казахстан:

+77057556610

Посольство України в Китайській Народній Республіці:

+8613701230647

Посольство України України в Республіці Білорусь:

+375256031184

Посольство України в Республіці Польща:

+48 698 608 837

Посольство України в Литовській Республіці:

+37052330782

Будь ласка, зверніть увагу: у контрактних абонентів мають бути підключені послуги роумінгу. Якщо вони відключені через нестачу коштів, поповніть рахунок.

Більше інформації про посольства на сторінці

Міжнародний Комітет Червоного Хреста допомагає з розшуком зниклих — зателефонуйте на гарячу лінію +41 22 730 3600 (дзвінки безкоштовні з номерів Київстар, якщо телефонуєте з України та країн 1-ї та 2-ї тарифної зони).

У цьому випадку ми рекомендуємо слідувати цим крокам:

  1. У налаштуваннях відключіть передачу даних.
  2. Поповніть рахунок набравши *134# (навіть, якщо немає інтернету) або підключіться до Wi-Fi та поповніться на сайті або у Мій Київстар.
  3. Замовте позачергове зняття абонплати — наберіть *578# (або *579# якщо у вас тариф LOVE UA, LOVE чи LOVE 2020).
  4. Дочекайтесь SMS, що вам нараховано пакет послуг за вашим тарифом.

Якщо повідомлення не надійшло або плата за тариф не знялася — замовте дзвінок нашого оператора — просто надішліть запит *105*466# і ми вам перетелефонуємо. 6. Поверніться у налаштування та включіть передачу даних, щойно нарахується пакет послуг.

NO_DATA

Наші магазини, які працюють

Ми щодня оновлюємо графік роботи та адреси.

Подивитися список магазинів

Найчастіше запитують про зв'язок

У тарифах нової лінійки ТВІЙ і ВАШ є Суперсила — це послуга на вибір без доплат. Серед них є 100 хвилин на інші мережі та за кордон, а також 5 ГБ. Можете активувати одну з цих Суперсил, щоб залишатися на зв'язку.

Переглянути Суперсили в тарифах передплати

Переглянути Суперсили в контрактних тарифах

Наразі такої можливості немає. Проте у деяких тарифах включені дзвінки в Польщу, Італію, Німеччину, Чехію, Узбекистан, Ізраїль, США, Канаду, Китай та Індію. Ознайомтеся з усіма тарифами.

Для нових абонентів: ви можете безпечно оформити віртуальну SIM-карту онлайн

Замовте онлайн один із наших тарифів з eSIM в інтернет-магазині, а далі слідуйте підказкам.

Це можна зробити за допомогою eSIM — це чіп у мобільному пристрої, який після активації повністю замінює фізичну SIM-карту. Для цього замовте онлайн один із наших тарифів з eSIM в інтернет-магазині, а далі слідуйте підказкам.

Щойно під'єднаєтеся до мережі іншого оператора, ви зможете користуватися 2G/3G-інтернетом на швидкості 512 Кбіт/с, телефонувати та надсилати SMS, а також отримувати вхідні дзвінки та повідомлення. Ваш тариф при цьому не змінюється

Щоб підключитися до мережі іншого оператора:

  • У налаштуваннях вимкніть автовибір мережі

для Android: Налаштування — Мобільна мережа (чи Підключення) — Оператор

для iOS: Параметри — Стільникові дані — Вибір мережі

  • Знайдіть та виберіть доступну мережу — VODAFONE, UA-KYIVSTAR або lifecell

  • Перевірте зв'язок — зателефонуйте або надішліть SMS. Якщо нічого не змінилося спробуйте ще раз або виберіть іншого оператора

Радимо раз на день повертайтеся до мережі свого оператора — вручну або увімкнувши Автовибір мережі. Підключення національного роумінгу передбачає значне навантаження на мережі всіх операторів. Відтак це може впливати на якість роботи.

Щоб залишатися на зв'язку за кордоном, ми надали безкоштовний пакет 250 на 30 днів

Для абонентів, що наразі в Угорщині, Молдові, Польщі, Румунії, Словаччині, Німеччині, Італії, Литві, Чехії підключається безкоштовний пакет Ідеальний роумінг 250 на 30 днів.

250 бонусів можна витрачати на розмови або інтернет, це може бути 250 хв або 2500 МБ. Тобто, 1 бонус = 1 хв, 1 бонус = 10 МБ інтернету. Ми не знімаємо мегабайти для цих додатків: Telegram, Facebook messenger, Viber, WhatsApp, Google Maps, Apple Maps, Booking, Airbnb.

Ви також можете переглянути інші тарифи у роумінгу тут.

Передплата: якщо ви знаходитеся в місті чи селі з активними бойовими діями або у тимчасово окупованих населених пунктах, ви зможете телефонувати на номери Київстар, не поповнюючи рахунок. Щоб телефонувати на інші мережі або працював інтернет, можна замовити Екстра гроші на 15, 20, 75, 125, 175, 225 або 300 грн. Для цього перейдіть в Мій Київстар або наберіть *117*X# (де X — необхідна сума). Проте, незалежно від регіону України, кожен абонент із тарифом передплати може вибрати собі один номер Київстар і телефонувати на нього, навіть якщо на рахунку 0 — як це зробити тут.

Контракт та бізнес-тарифи: також, якщо ви знаходитеся у містах та селах, що найбільше постраждали через війну, можете користуватися основними нашими послугами без оплати рахунку.

Ми продовжуємо підтримувати й клієнтів старшого віку та людей з інвалідністю.

Абонентам тарифів Дзвінки для батьків та Інтернет для батьків у травні нараховано додатково 100 хв для дзвінків на інші мережі та 5000 МБ мобільного інтернету. Таку допомогу отримало майже 500 тисяч клієнтів. А працівники компанії зібрали 377 тис. грн для допомоги самотнім стареньким.

Якщо вам все ж таки потрібно поповнити мобільний, без комісії це можна зробити тут.

З 1 вересня Домашній Інтернет працює навіть без оплати тарифу в містах, де зараз активні бойові дії, викликані російським вторгненням в Україну, а саме: Бахмут, Бердянськ, Дружківка, Ізюм, Каховка, Костянтинівка, Краматорськ, Куп‘янськ, Лисичанськ, Маріуполь, Мелітополь, Миколаїв, Мирноград, Наддніпрянське, Нікополь, Нова Каховка, Олешки, Покровськ, Сєвєродонецьк, Слов’янськ, Таврійськ, Харків, Херсон, Чугуїв, Щастя.

Будь ласка, зверніть увагу: в Миколаєві, Нікополі та Харкові послуга надаватиметься навіть без оплати лише у будинках, які останні два тижні мали проблеми з Домашнім Інтернетом.

Якщо ви знаходитеся у відносно спокійних областях, будь ласка, оплачуйте тариф. Це дасть нам змогу продовжувати надавати послугу та виконувати ремонтні роботи.

Якщо не працює мобільний інтернет, перейдіть у налаштування телефона:

  • Автоматично (рекомендовано) або вручну зареєструвати телефон у мережі роумінгового оператора
  • Переконайтеся, що роумінговий оператор підтримує GPRS або LTE (не всі оператори надають)
  • Переконайтеся, що є достатньо коштів для оплати інтернету в роумінгу. Для контрактних абонентів — через 15 хв після поповнення рахунку, рекомендуємо перезавантажити телефон
  • Увімкнути передачу даних у налаштуваннях телефона
  • У меню телефона Установки-Мобільні мережі-APN (точка доступу) прописати — Internet
  • Якщо телефон на 2 слоти, для використання 3G/4G, SIM-карта має бути встановлена ​​в 1-му слоті
  • Якщо абонент у роумінгу в країні 4/5 тарифних зон, перевірити, чи підключена за номером послуга «Блокування інтернет роумінгу» (*106*30*1#). Бізнес-абонентам ця послуга доступна координаторам або абонентам із правом керування своїм номером через Мій Київстар. Якщо блокування увімкнено, рекомендуємо: вибрати в налаштуваннях мережі 3G (не LTE) або вимкнути послугу «‎‎Блокування інтернет роумінгу» *106*30*0#.
  • Якщо ви контрактний абонент і після всіх налаштувань інтернет не працює, перевірте чи ввімкнені послуги GPRS. Якщо ні, наберіть *100*11*2# (бізнес-абонентам ця команда є доступною, якщо за номером підключено «Самостійне управління послугами», інакше — зверніться до координатора)

Ви також можете перевірити налаштування у телефоні — підключіться до wi-fi та перейдіть за посиланням, де ми зібрали покрокові налаштування для різних телефонів: https://kyivstar.ua/uk/support/settings/mobile_internet

Якщо не працює мобільний зв'язок:

  • Автоматично (рекомендовано) або вручну зареєструвати телефон у мережі роумінгового оператора
  • Переконайтеся, що є достатньо коштів для оплати інтернету в роумінгу. Для контрактних абонентів — через 15 хв після поповнення рахунку, рекомендуємо перезавантажити телефон
  • Коли телефонуєте або надсилаєте SMS, вказувати номер потрібно лише у міжнародному форматі +(код країни)(код оператора)(номер)
  • Якщо ви контрактний абонент, перевірте в налаштуваннях телефона, що не встановлено заборону на вихідні дзвінки (ця ж заборона впливає і на можливість надсилання SMS). Відключити заборону можна за допомогою пароля мережі (стандартний мережевий пароль — 0000)

Якщо окупанти забрали телефон, негайно заблокуйте свій номер — зателефонуйте до колл-центру свого оператора: Київстар — 466 (з номерів Київстар) або 0800-300-466 (з інших номерів)

Vodafone — 111

Lifecell — 5433

Зверніть увагу. Доступ до месенджерів за вашим номером залишається відкритим, а отже загарбник може продовжувати спілкуватися від вашого імені.

Як додатково захистити свої дані:

  1. Встановіть індивідуальний PIN-код на SIM-карту.

Важливо: щоб це зробити, потрібно знати початковий код. За замовчуванням у Київстар це комбінація 1111. В також можете подивитися PIN/PUK-коди в Мій Київстар (розділ Огляд), на картхолдері від SIM-карти або зателефонувати на номер 466. 2. Встановіть пароль на телефон. Це можна зробити у налаштуваннях телефона.

Покроково розказуємо, як налаштувати інтернет на різних пристроях.

Як налаштувати мобільний інтернет в iPhone чи iPad?

  1. Перейдіть в налаштування в розділ Стільникові дані
  2. Проведіть повзунком праворуч, щоб він став зеленого кольору
  3. Натисніть Голос і дані та виберіть потрібну швидкість 2G/3G/LTE
  4. Перейдіть в пункт Стільникова мережа
  5. Вкажіть точку доступу — internet
  6. Інші налаштування залиште незаповненими

Якщо ви контрактний абонент та після внесення всіх налаштувань інтернет все одно не працює, підключіть послугу набравши USSD-код *100*11*2#

Ви можете поділитися інтернетом трьома способами — через Wi-Fi, Bluetooth або USB-кабель.

Щоб передати інтернет через Wi-Fi для Android

  • Перейдіть у Налаштування
  • Виберіть Модем або Мобільна точка
  • Натисніть Точка доступу Wi-Fi. У цьому пункті задайте ім’я мережі та пароль для неї. Після цього активуйте Wi-Fi на другому девайсі та отримайте нову мережу

Щоб передати інтернет через Wi-Fi для iOS

  • Перейдіть у Налаштування
  • Виберіть Стільниковий зв'язок
  • Натисніть Режим модема. За бажанням можна встановити свій пароль та логін

Щоб передати інтернет через Bluetooth

  • Перейдіть у налаштування девайса та зайдіть у розділ бездротової мережі
  • Виберіть пункт активації Bluetooth-модема
  • Поверніться до початкового розділу та відкрийте налаштування Bluetooth
  • Надайте другому пристрою режим видимості

Щоб передати інтернет через USB-кабель

  • Підключіть мобільний за допомогою кабелю до іншого пристрою
  • У налаштуваннях знайдіть пункт про бездротові мережі та увімкніть в ньому модем USB
  • Перейдіть до центру управління мереж та виберіть цей спосіб з’єднання

Відправте запит *112# або перейдіть у Мій Київстар (розділ Огляд).

На жаль, не всі наші магазини наразі працюють. Ми зібрали актуальний графік роботи тут, оновлюється щодоби.

У багатьох країнах світу мобільні оператори відмовляються від 2G/3G-мереж, щоб розвивати нові технології. Наприклад, у Німеччині або Чехії, якщо смартфон або SIM не підтримує 4G, інтернет працюватиме на швидкості 2G. З кожним роком таких країн все більшатиме.

Через це радимо перед виїздом за кордон звернути на це увагу, оскільки без 4G-девайса або USIM в деяких країнах можуть виникнути складнощі з роумінгом (проблеми в роботі інтернету або з реєстрацією у мережі).

Якщо ви вже перебуваєте за кордоном з SIM-картою, що не підтримує 4G, радимо активувати eSim — це віртуальна SIM-карта, яка після активації повністю замінить фізичну SIM. Для цього необхідно придбати тариф у нашому інтернет-магазині та слідувати підказкам. Якщо телефон не підтримує 4G, радимо використовувати WiFi.

Корисні посилання

NO_DATA

Нагальні потреби

Де зняти готівку, на яких АЗС є пальне, які аптеки працюють тощо.

NO_DATA

Власна безпека

Що робити під час сирени, мапа укриттів, де укритися вдома, що робити при обстрілі.

NO_DATA

Допомога

Якщо бажаєте допомогти або допомога потрібна вам.

NO_DATA

Перевірена інформація

Офіційні джерела та канали в телеграм.

NO_DATA

Наші партнери

Як працюють Glovo, Liki 24, Uklon й інші компанії та як вони допомагають Україні під час війни.

Бережіть себе та Україну! 💙💛