Чому мені пише, що я ввожу неправильний пароль при вході в систему?

  • Перевірте правильність введення пароля, з урахуванням регістру і розкладки на клавіатурі.
  • У налаштуваннях браузера очистіть cookie і «Тимчасові файли інтернету» (після цього обов'язково перезапустіть браузер, закривши попередньо всі вікна).
  • Якщо ви пам'ятаєте пароль, скористайтеся процедурою «Забули пароль?».
  • Якщо не виходить внести пароль при реєстрації, ви можете отримати новий пароль через SMS. Будь ласка, зверніть увагу, що у вас є п'ять спроб поспіль ввести пароль для доступу до системи, після чого можливість авторизації в системі блокується на три години з міркувань безпеки. Якщо не виходить авторизуватись, напишіть нам у чат.

Більше на цю тему