Чому в мене не відображається інформація в деталізації?

Дані оновлюються онлайн, але інколи відбуваються затримки:

  1. у абонентів передплати — до 2-х годин
  2. у абонентів, що обслуговуються за договором (крім юридичних осіб) — до 2-х днів
  3. у юридичних осіб оновлення даних в системі за минулий місяць відбуваються:
  • сумарних даних — до 5-го числа кожного місяця
  • деталізованих даних та звітів — до 11-го числа кожного місяця
  • оновлення в розділі «Витрати», «Виклики за поточний місяць» відбуваються протягом 2-х годин

Зверніть увагу, що в деталізації не відображаються:

  1. неуспішні інтернет-сесії та інтернет-сесії, що сплачені з бонусних рахунків
  2. дані про дзвінки нульової тривалості (вхідні та вихідні дзвінки)
  3. дзвінки на номери екстрених служб
  4. нетарифіковані вхідні SMS та MMS:
  • у контрактних абонентів — відображається тільки SMS- та MMS-центр
  • у абонентів передплати — вхідні SMS не відображаються