Чому в мене не відображається інформація в деталізації?
Дані оновлюються онлайн, але інколи відбуваються затримки:
- у абонентів передплати — до 2-х годин
- у абонентів, що обслуговуються за договором (крім юридичних осіб) — до 2-х днів
- у юридичних осіб оновлення даних в системі за минулий місяць відбуваються:
- сумарних даних — до 5-го числа кожного місяця
- деталізованих даних та звітів — до 11-го числа кожного місяця
- оновлення в розділі «Витрати», «Виклики за поточний місяць» відбуваються протягом 2-х годин
Зверніть увагу, що в деталізації не відображаються:
- неуспішні інтернет-сесії та інтернет-сесії, що сплачені з бонусних рахунків
- дані про дзвінки нульової тривалості (вхідні та вихідні дзвінки)
- дзвінки на номери екстрених служб
- нетарифіковані вхідні SMS:
- у контрактних абонентів — відображається тільки SMS-центр
- у абонентів передплати — вхідні SMS не відображаються
Більше на цю тему
- Як змінити дані в розділі Профіль?
- Як змінити пароль?
- Чому не працює сторінка Мій Київстар?
- Чому не надходить SMS-повідомлення з паролем для входу в систему (реєстрації/оновлення)?
- Чому мені пише, що я ввожу неправильний пароль при вході в систему?
- Чому не виходить змінити дані в розділі «Профіль»?
- Як зв'язатися з оператором Київстар?
- Що робити, якщо мені не вдається призупинити надання послуг?
- Що робити, якщо на мій номер надходить інформація про інший особовий рахунок?
- Що робити, якщо не виходить змінити тарифний план, підключити послугу чи акцію в системі?
- Не можу зайти в систему Мій Київстар. Що робити?
- Що робити, якщо в мене не виходить додати/видалити користувача в Адресній книзі?
- Чому я не можу імпортувати список користувачів із файлу CSV до Адресної книги?
- Скільки коштує користування системою Мій Київстар?
- Чи можна змінити пароль без доступу до інтернету?
- Чому я натискаю на посилання «Назва розділу», а потрапляю на сторінку «Вхід у систему»?
- Чому в деталізації викликів не відображаються імена з адресної книги?
- Як замінити одноразовий пароль на особистий?
- Чому при вході в Мій Київстар мені потрібно вводити SMS-код, якщо у мене встановлено постійний пароль?