Чому в деталізації викликів не відображаються імена з адресної книги?
Спробуйте зробити наступне:
- Натисніть на посилання «Показати імена» на сторінці, де відображено деталізовану інформацію.
- Перевірте, чи не відрізняється формат, у якому абонентський номер збережений в адресній книзі, від формату номерів, відображених у деталізації викликів. Наприклад, в адресній книзі номер збережено у форматі 0670000000, а в деталізації викликів він відображається як +380670000000. Оскільки номери не збігаються, система ідентифікує номер як новий і вважає, що телефону немає у вашій адресній книзі.
Більше на цю тему
- Як змінити дані в розділі Профіль?
- Як змінити пароль?
- Чому не працює сторінка Мій Київстар?
- Чому не надходить SMS-повідомлення з паролем для входу в систему (реєстрації/оновлення)?
- Чому мені пише, що я ввожу неправильний пароль при вході в систему?
- Чому не виходить змінити дані в розділі «Профіль»?
- Як зв'язатися з оператором Київстар?
- Що робити, якщо мені не вдається призупинити надання послуг?
- Що робити, якщо на мій номер надходить інформація про інший особовий рахунок?
- Що робити, якщо не виходить змінити тарифний план, підключити послугу чи акцію в системі?
- Не можу зайти в систему Мій Київстар. Що робити?
- Що робити, якщо в мене не виходить додати/видалити користувача в Адресній книзі?
- Чому я не можу імпортувати список користувачів із файлу CSV до Адресної книги?
- Скільки коштує користування системою Мій Київстар?
- Чи можна змінити пароль без доступу до інтернету?
- Чому в мене не відображається інформація в деталізації?
- Чому я натискаю на посилання «Назва розділу», а потрапляю на сторінку «Вхід у систему»?
- Як замінити одноразовий пароль на особистий?
- Чому при вході в Мій Київстар мені потрібно вводити SMS-код, якщо у мене встановлено постійний пароль?