Мій Київстар
Керуйте витратами та послугами за номерами своєї організації у кілька кліків.
Безпека даних
- «Мій Київстар» використовує протокол HTTPS, що підтримує шифрування при передачі даних.
- Можливість підключити Face ID.
- Доступ до інформації надається через власника особового рахунку — уповноваженого координатора.
- Ви можете самостійно встановити тип авторизації.
Для абонентів
Керуйте витратами, послугами мобільного зв’язку та домашнім інтернетом через додаток «Мій Київстар».
- дізнавайтеся інформацію про тарифний план, залишок коштів на рахунку, доступних мегабайтів тощо;
- переглядайте статистику витрат за останні місяці;
- поповнюйте рахунок без комісії;
- об’єднуйте свої номери в один профіль;
- додавайте платіжні картки;
- підключайте/відключайте базові послуги, переглядайте вже підключені та інше.
Якщо вам надаються індивідуальні умови обслуговування, уточнюйте інформацію про залишки та можливість керувати послугами у вашого координатора — доступ до деяких даних може бути обмеженим.
Завантажити додаток «Мій Київстар» на свій смартфон можна у Google Play або App Store.
Для координаторів
У вебверсії Мій Київстар координатори можуть переглядати таку інформацію:
- дані по особових рахунках;
- фінансову історію та історію використання;
- інформацію щодо підключених послуг по номерах.
Також у системі можна здійснювати такі операції:
- управляти послугами за мобільним номером;
- надавати користувачам право самостійного управління послугами через голосове меню 477 та додаток Мій Київстар;
- призупиняти обслуговування номера;
- оформляти запити на обслуговування.
Наразі система допрацьовується і вдосконалюється, її можливості надалі розширюватимуться.
Найчастіше запитують
Щоб надіслати запит, відкрийте розділ Історія транзакцій → Історія використання.
Використовуйте формат CSV, натиснувши в правому верхньому куті деталізації «Зберегти у файл». Працювати з такими файлами можна в Microsoft Excel. Щоб роздрукувати деталізацію, скористайтеся «Версією для друку».
Зайдіть у Профіль/Налаштування користувача/Реєстраційні дані, і в рядку Налаштування авторизації натисніть Змінити.
Кожному користувачеві системи при реєстрації присвоюється певна роль з наступними правами:
- Координатор (перший адміністратор) — може управляти всіма номерами Організації. Для отримання розширених прав на управління системою, координатору юридичної особи необхідно звернутися в магазин Київстар або до вашого виділеного менеджеру і оформити довіреність на Реєстрацію/Зміна прав Координатора.
- Адміністратор — аналогічні права першого адміністратора, крім видалення з системи номера Координатора (першого адміністратора). Кількість адміністраторів в системі необмежена. Для надання прав необхідно звернутися до Координатора.
- Користувач — може переглядати інформацію за своїм номером і подавати заявки на підключення/відключення послуги, зміна тарифів, участь у діючих акціях. Така заявка спочатку буде відправлена Координатору на підтвердження, і в разі позитивного рішення координатора буде оброблена системою.
- Користувач з можливістю управління послугами — це Користувач з правом на управління послугами/акціями за своїм номером (і по інших номерах, доступ до яких йому дав Адміністратор), без підтвердження Координатора. Для надання прав необхідно звернутися до Координатора.
Детальна інформація оновлюється в системі у режимі реального часу.