Послуги

Мій Київстар

Керуйте витратами та послугами за номерами своєї організації у кілька кліків.

Безпека даних

  • «Мій Київстар» використовує протокол HTTPS, що підтримує шифрування при передачі даних.
  • Можливість підключити Face ID.
  • Доступ до інформації надається через власника особового рахунку — уповноваженого координатора. 
  • Ви можете самостійно встановити тип авторизації.

Для абонентів

Керуйте витратами, послугами мобільного зв’язку та домашнім інтернетом через додаток «Мій Київстар».

  • дізнавайтеся інформацію про тарифний план, залишок коштів на рахунку, доступних мегабайтів тощо;
  • переглядайте статистику витрат за останні місяці;
  • поповнюйте рахунок без комісії;
  • об’єднуйте свої номери в один профіль;
  • додавайте платіжні картки;
  • підключайте/відключайте базові послуги, переглядайте вже підключені та інше.

Якщо вам надаються індивідуальні умови обслуговування, уточнюйте інформацію про залишки та можливість керувати послугами у вашого координатора — доступ до деяких даних може бути обмеженим.

Завантажити додаток «Мій Київстар» на свій смартфон можна у Google Play або App Store.

Для координаторів

У вебверсії Мій Київстар координатори можуть переглядати таку інформацію:

  • дані по особових рахунках;
  • фінансову історію та історію використання;
  • інформацію щодо підключених послуг по номерах.

Також у системі можна здійснювати такі операції:

  • управляти послугами за мобільним номером;
  • надавати користувачам право самостійного управління послугами через голосове меню 477 та додаток Мій Київстар;
  • призупиняти обслуговування номера;
  • оформляти запити на обслуговування.

Наразі система допрацьовується і вдосконалюється, її можливості надалі розширюватимуться.

Найчастіше запитують

Щоб надіслати запит, відкрийте розділ Історія транзакцій → Історія використання.

Використовуйте формат CSV, натиснувши в правому верхньому куті деталізації «Зберегти у файл». Працювати з такими файлами можна в Microsoft Excel. Щоб роздрукувати деталізацію, скористайтеся «Версією для друку».

Зайдіть у Профіль/Налаштування користувача/Реєстраційні дані, і в рядку Налаштування авторизації натисніть Змінити.

Кожному користувачеві системи при реєстрації присвоюється певна роль з наступними правами:

  • Координатор (перший адміністратор) — може управляти всіма номерами Організації. Для отримання розширених прав на управління системою, координатору юридичної особи необхідно звернутися в магазин Київстар або до вашого виділеного менеджеру і оформити довіреність на Реєстрацію/Зміна прав Координатора.
  • Адміністратор — аналогічні права першого адміністратора, крім видалення з системи номера Координатора (першого адміністратора). Кількість адміністраторів в системі необмежена. Для надання прав необхідно звернутися до Координатора.
  • Користувач — може переглядати інформацію за своїм номером і подавати заявки на підключення/відключення послуги, зміна тарифів, участь у діючих акціях. Така заявка спочатку буде відправлена ​​Координатору на підтвердження, і в разі позитивного рішення координатора буде оброблена системою.
  • Користувач з можливістю управління послугами — це Користувач з правом на управління послугами/акціями за своїм номером (і по інших номерах, доступ до яких йому дав Адміністратор), без підтвердження Координатора. Для надання прав необхідно звернутися до Координатора.

Детальна інформація оновлюється в системі у режимі реального часу.

Живий чат