Обслуговування

Програма лояльності Бонус координатора

Покращуйте взаємодію та комунікацію в компанії! Отримуйте додаткові хвилини, SMS та мегабайтів щомісяця до тих, що вже є у тарифі координатора — без доплати.
Як це працює

Обсяг послуг у додатковому пакеті залежить від тарифного плану та послуг, якими користується компанія.

Якщо ваша компанія користується лише мобільним зв’язком, координатор може підключити пакет Coordinator.

 

Додатковий обсяг послуг/міс

Тариф

Smart

Smart+

Smart Max

Smart Max+

Smart Business

Smart Premium

Smart Business+

Дзвінки на інші мобільні та міські номери по Україні, а також на номери Італії, Польщі, Німеччини, Чехії та Росії, хв

60

90

150

300

500

1000

1500

SMS на українські номери, шт

60

90

150

300

500

1000

1500

Мобільний інтернет, МБ

6000

Безлім

Якщо ваша компанія використовує окрім мобільного зв’язку ще послуги фіксованого зв’язку, Business Data Solution, Azure Stack з  Київстар, Microsoft Office 365, розсилку повідомлень (будь-які з переліку), координатор може підключити пакет Coordinator Pro:

Додатковий обсяг послуг/міс

Coordinator Pro

Smart

Smart+

Smart Max

Smart Max+

Smart Business

Smart Premium

Smart Business+

Дзвінки на інші мобільні та міські номери по Україні, а також на номери Італії, Польщі, Німеччини, Чехії та Росії, хв

120

180

300

600

1000

2000

3000

SMS на українські номери, шт

120

180

300

600

1000

2000

3000

Мобільний інтернет, МБ 

12000

Безлім

Найчастіше запитують
  • Як нараховуються хвилини, SMS та мегабайти? Перші пакети послуг нарахуються відразу після підключення, наступні — 1-го числа кожного календарного місяця. Надані послуги діють до кінця календарного місяця. Перевірити залишки хвилин, SMS та мегабайтів можна в додатку Мій Київстар, а також через запит *529#
  • Як змінити чи відключити пакет самостійно? Щоб відключити пакет, координатору потрібно звернутися до персонального менеджера, завітати до магазину Київстар або зателефонувати за номером 0800 303 466. Заявка виконується в останній день місяця. Невикористаний обсяг послуг пакета анулюється. Заміна пакетів відбувається автоматично 1-го числа місяця, якщо компанія змінила вид послуг, якими користується. Наприклад, якщо у координатора був пакет Coordinator і компанія почала використовувати окрім мобільного зв’язку ще послуги Business Data Solution, Azure Stack з Kyivstar, Microsoft Office 365, розсилку повідомлень, фіксований зв’язок (будь-яку з послуг), то його пакет зміниться на Coordinator Pro. І навпаки, якщо було підключено пакет Coordinator Pro, але компанія припинила використовувати послуги з переліку вище, то пакет буде змінено на Coordinator.
  • В яких випадках програма лояльності відключається? Пакети програми відключаються автоматично
    • При переєстрації номера координатора на іншу юридичну чи фізичну особу
    • Якщо права координатора анулюються
    • Якщо номер координатора мігрує на передплату
    • Якщо зменшується кількість активних номерів в компанії. Наприклад, якщо у компанії 2 координатори, а кількість активних номерів зменшилася і не виконується умова підключення пакета не більше, ніж для 1-го координатора на кожні 20 номерів організації, то в одного з координаторів пакет відключиться
    • У компанії не залишилось активних номерів
    Невикористаний обсяг послуг пакета при цьому анулюється.
  • Чи зберігається пакет, якщо змінити тарифний план? Якщо координатор переходить на тариф, для якого доступна програма лояльності, вона зберігається, обсяг послуг у пакеті нараховуватиметься відповідно до нового тарифу. Якщо перейти на тариф, для якого програма лояльності недоступна, пакет відключається.
  • Який термін дії програми? Програма лояльності Бонус координатора діє безстроково окрім випадків, коли координатор самостійно або автоматично відключається від програми.