close
close
Обрати: регіон район

Навігатор

Користуючись послугою «Навігатор» ви отримуєте можливість контролювати пересування транспортних засобів вашої організації та визначати місцеперебування ваших співробітників.

«Навігатор» дозволить заощадити на закупівлі дорогого обладнання для визначення місцеперебування.

За допомогою послуги «Навігатор» наші абоненти можуть визначати місцеперебування своїх SIM-карток. Разом з тим, абонентам, для уникнення можливих конфліктних ситуацій з особами, місцеперебування яких вони хочуть визначити за допомогою послуги «Навігатор», рекомендується узгодити таку можливість.

Для роботи з послугою достатньо мати мобільний телефон, що знаходиться у співробітника чи у транспортному засобі, та комп'ютер з доступом до мережі інтернет. На комп'ютерах операторів мають бути встановлені Flash Player версії 9.0 або вище та інтернет-браузер Firefox 40.0 і вище, Internet Explorer 9.0,10 або вище, Google Chrome 39.0 або вище.

Визначати місцеперебування абонента можливо на всій території України, де є покриття мережі Київстар. Середня точність визначення місцеперебування складає близько 500 м. Точність до 1200 м припустима у приміській зоні та до 300 м — в межах міста із зазначенням адреси в 47 містах України: Києві, Дніпропетровську, Одесі, Львові, Харкові, Запоріжжі, Олександрії, Бердянську, Білій Церкві, Борисполі, Броварах, Вінниці, Дніпродзержинську, Житомирі, Івано-Франківську, Ізмаїлі, Кам'янець-Подільському, Кіровограді, Кременчуці, Кривому Розі, Луцьку, Маріуполі, Мелітополі, Миргороді, Мукачеві, Миколаєві, Полтаві, Рівному, Сумах, Тернополі, Ужгороді, Умані, Херсоні, Хмельницькому, Черкасах, Чернівцях та Чернігові. В інших населених пунктах буде визначатися тільки їх назва.

Підключення та управління послугою «Навігатор» здійснює координатор за допомогою системи «Мій Київстар». Координатор призначає операторів та визначає співробітників, за якими оператори будуть вести спостереження.

 Можливості послуги:

  • Відображення місцеперебування транспортних засобів або співробітників на електронній карті. Для зручності, можна визначити місцеперебування одразу декількох об'єктів, об'єднавши їх в групи.
  • Визначення місцеперебування автомобілів, вантажів або співробітників з певним інтервалом, який можливо задавати самостійно відповідно до часу або за графіком (у певні дні тижня).
  • Отримання нотифікацій, коли транспортний засіб або співробітник потрапить до зазначеної на карті області чи покине її, а також коли відбудеться відхилення від призначеного маршруту.
  • Перегляд історії переміщень автомобілів, вантажів або співробітників за різні періоди (наприклад, протягом робочого дня або за минулий тиждень), в тому числі у вигляді звітів.
  • Надсилання SMS- повідомлень одному або групі співробітників безпосередньо з WEB- інтерфейсу послуги.
  • Отримання від співробітників SMS-відповідей, що відображатимуться безпосередньо на WEB-інтерфейсі послуги.
  • Самостійне позначення на карті власних об'єктів.

 Тарифи

Тарифікація та умови надання послуги «Навігатор» визначаються обраною тарифною пропозицією. Всі нарахування за користування послугою «Навігатор» вираховуються з особового рахунку координатора організації.

Тарифна пропозиціяАбонентна плата, грнБезкоштовні запити
«Тестування» (до 10 співробітників)відсутня300
«Економія» (до 10 співробітників)505
«До 10 працівників»200150
«До 25 працівників»470350
«До 50 працівників»900700
«До 75 працівників»12501000
«До 100 працівників»15001300
«До 200 працівників»27002500
«До 300 працівників»37003000
«До 500 працівників»55006000
«Понад 500 працівників»
(необмежена кількість співробітників)
60007000

Базова вартість 1 (одного) запиту згідно з умовами тарифної пропозиції «Економія» складає 1,50 грн. Для всіх тарифних пропозицій, окрім тарифної пропозиції «Економія», базовий тариф на 1 (один) запит становить — 0,50 грн.

У разі якщо місцеперебування абонента не було визначено (наприклад, якщо абонент знаходився поза зоною досяжності), такий запит не тарифікується й не враховується при підрахунку кількості використаних запитів.

Якщо ви задали точки відстеження на маршруті, перевірка місцеперебування номера здійснюється одночасно в кожній із цих точок.

Наприклад, впродовж 3-х годин (з періодичністю 15 хв) ви відстежуєте місцеперебування одного номера за маршрутом, на якому задані 5 точок. В такому випадку з рахунку стягується вартість запитів, кількість яких підраховується наступним чином: 1 номер * 5 точок * 4 перевірки впродовж години (з періодичністю 15 хв) * 3 години = 60 запитів.

Підключення послуги на умовах тарифної пропозиції «Тестування» можливе лише при першому підключенні послуги. Ця тарифна пропозиція діє до кінця календарного місяця, в якому була підключена послуга. Після цього вас буде переведено на умови тарифної пропозиції «Економія», якщо ви не замовили інші умови користування послугою.

Ви можете відправити SMS — повідомлення з комп'ютера через web-інтерфейс послуги «Навігатор». Вартість відправки одного повідомлення — 0,10 грн.

 Зміна тарифної пропозиції:

  • Змінити тарифну пропозицію на іншу із такою самою, або більшою кількістю абонентів можна в будь-який день місяця, за виключенням тарифної пропозиції «Економія». При цьому з рахунку стягується сума, яка дорівнює різниці між новою та старою абонентною платою. Заявка на зміну тарифної пропозиції буде виконана протягом доби.
  • Зміна тарифної пропозиції на іншу із меншою кількістю абонентів, а також на тарифну пропозицію «Економія» відбувається першого числа наступного календарного місяця. Для цього вам необхідно подати заявку на зміну тарифної пропозиції не пізніше 19:00 останнього дня календарного місяця.
  • Зміна тарифної пропозиції відбувається безкоштовно.

Замовлення пакетів запитів:

Для зниження базової вартості запитів ви можете додатково замовляти пакети запитів.

Пакети запитівВартість пакетів запитів
«200 запитів»96 грн
«500 запитів»231 грн
«1 500 запитів»556 грн
«3 000 запитів»944 грн
«7 000 запитів»1944 грн
«10 000 запитів»2407 грн
«20 000 запитів»4444 грн
«50 000 запитів»8200 грн
«100 000 запитів»12000 грн

Вартість пакета стягується в повному об'ємі відразу після його підключення.

До пакетів-запитів входить:

  • Запит на визначення місцеперебування одного абонента;
  • Кожен запит на визначення місцеперебування в процесі стеження (визначення місцеперебування абонента з певною частотою);
  • Кожен запит визначення місцеперебування в процесі стеження (вхід/вихід з області або відхилення від маршруту).

Термін дії пакета запитів складає 30 (тридцять) днів з моменту його підключення. По закінченні терміну дії пакета невикористані запити анулюються.

В першу чергу використовуватимуться запити, що надані згідно з умовами підключеного пакету запитів, а потім — безкоштовні запити, що надаються згідно з умовами тарифної пропозиції.

Якщо запити, що були надані відповідно до замовленого пакету запитів та умов тарифної пропозиції, були використані, кожний наступний запит оплачується згідно базового тарифу на 1 (один) запит.

Протягом одного календарного місяця можна замовляти необмежену кількість пакетів запитів. Заявка на підключення пакета виконується протягом доби.

При обслуговуванні на умовах тарифної пропозиції «Економія» не надається можливість замовлення пакетів запитів.

Тарифи наведені з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір у Пенсійний фонд у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.

 Як підключити

Підключити послугу може координатор організації (співробітник вашої компанії, який має відповідні повноваження вирішувати питання обслуговування співробітників вашої організації в компанії «Київстар») за допомогою системи «Мій Київстар» або зателефонувавши за номером 477*34.

Для налаштування послуги координатору потрібно підключитися до системи «Мій Київстар», вказати номери мобільних телефонів, місцеперебування яких потрібно визначати, а також призначити «операторів», які будуть відстежувати місцеперебування об'єктів і співробітників.

 Механіка роботи з послугою «Навігатор»

Ролі користувачів послуги «Навігатор»

Координатор є адміністратором послуги «Навігатор», якому надається можливість:

Призначати ролі (оператор або співробітник) для користування послугою. Свій номер адміністратор не може призначити в якості оператора або співробітника;

  • Створювати групи співробітників;
  • Редагувати дані користувачів;
  • Змінювати персональні налаштування інтерфейсу послуги.

Передавати права адміністратора іншому користувачеві неможливо.

Після підключення послуги «Навігатор» адміністратор має розподілити ролі операторів та співробітників між абонентами.

Абоненту, якому адміністратор призначив роль оператора, надаються наступні можливості:

  • Працювати з картою (додавати об'єкти на карту, будувати маршрути);
  • Відправляти SMS-повідомлення співробітникам, використовуючи WEB-інтерфейс;
  • Формувати звіти про місцеперебування співробітників (за датою, маршрутом та подією);
  • Редагувати дані підключених співробітників;
  • Змінювати персональні налаштування інтерфейсу послуги (часовий пояс, мову та максимальну довжину інформаційного списку, що відображається на одній сторінці);

Абонентам, номери яких включені до системи «Мій Київстар» та які призначені для спостереження у якості співробітника, доступ до посилання на послугу «Навігатор» відсутній.

Визначення місцеперебування об'єктів та співробітників

Оператор має можливість визначати місцеперебування співробітника або групи співробітників у два способи:

  • в режимі online за допомогою електронної карти через WEB-інтерфейс послуги;
  • за розкладом із певним інтервалом перевірки місцеперебування співробітника.

 Приклади використання:

Приклад 1. Кур'єрська доставка:

  • Отримавши замовлення, оператор надсилає кур'єру SMS з адресою доставки, на карті задає зону або об'єкт, куди потрібно доставити товар, а також час доставки. У той час, коли кур'єр дістався до заданої зони або об'єкта, оператор отримує повідомлення про це. Про виконання задачі кур'єр може відзвітувати, надіславши SMS на короткий номер 5148.
  • Оператор побачить відповідь у WEB-інтерфейсі. Якщо оператор не володіє інформацією про точне місцеперебування зони доставки, він може знайти її на карті. Також оператор отримає інформацію про те, що кур'єр залишив зону або об'єкт.
  • Журнал доставок аналізується для контролю над ефективністю роботи кур'єрів.

Переваги для вас:

  • Компанія покращує процес доставки, гнучко управляючи пересуванням кур'єрів.
  • Клієнти компанії, які чекають на доставку, можуть оперативно отримати інформацію про місцеперебування товару в дорозі.

Приклад 2. Транспортування вантажів:

  • Система з заданою періодичністю визначає місцеперебування телефону, який знаходиться в упаковці вантажу.
  • Задавши на карті маршрут та час його проходження транспортним засобом, оператор отримає повідомлення у разі відхилення від заданого маршруту.
  • Спеціаліст у диспетчерському центрі слідкує за оперативністю доставки.

Переваги для вас:

  • Компанія отримує можливість в режимі реального часу контролювати процес доставки цінних вантажів. Це дозволяє оперативно реагувати на зміни ситуації й у разі необхідності прийняти рішення про зміну маршруту (особливо важливо, якщо компанія займається логістикою товарів з коротким терміном зберігання).

Поширені запитання:

Спеціальні пропозиції:

Бізнесу
Допомогти?
Заповніть форму заявки та чекайте на дзвінок від наших експертів.

обов'язкові поля

Дякуємо Вам за Ваш вибір! З Вами зв'яжуться найближчим часом за вказаним номером.