Сервіс і технічне обслуговування

Потрібна допомога з Домашнім ТБ? Просто зателефонуйте в службу підтримки за номером 460

 

Технічні питання

  • Не працює пульт ТВ-тюнера

    1. Замініть батарейки в пульті.
    2. Переконайтеся, що пульт працює «в парі» з телевізором.
  • Як замінити батарейки в пульті

    • злегка натисніть та зіштовхніть кришку відсіку для елементів живлення;
    • вставте елементи живлення згідно з маркуванням всередині відсіку;
    • закрийте кришку відсіку;
    • при натисканні на будь-яку кнопку пульта, має горіти світлодіодний індикатор у верхній його частині.
  • Не вмикається ТВ-тюнер (не горить світловий індикатор на ТВ-тюнері)

    1. Переконайтеся, що ТВ-тюнер підключено до мережі електропостачання.
    2. Спробуйте скористатися іншою розеткою.
    3. Перевірте візуальну цілісність мережевого дроту.
  • Не вмикається ТВ-тюнер (світловий індикатор на ТВ-тюнері горить червоним світлом)

    1. Переконайтеся, що пульт працює.
    2. Перезавантажте ТВ-тюнер (вимкніть його від мережі електропостачання та підключіть знову)
  • Не вмикається ТВ-тюнер (світловий індикатор на ТВ-тюнері горить синім світлом, але зображення відсутнє)

    1. Переконайтесь, що телевізор увімкнений.
    2. Перевірте з’єднання між ТВ-тюнером і телевізором (HDMI-кабель).
    3. Переконайтеся, що відеовихід в телевізорі обрано вірно.
    4. Перезавантажте ТВ-тюнер (вимкніть його з мережі електропостачання та підключіть знову)
    5. Перевірте, чи вірно вибрано джерело сигналу в налаштуваннях телевізора. В інструкції до телевізора має бути вказано, як обрати джерелом сигналу HDMI-вихід.
  • ТВ-тюнер не бачить мережу Wi-Fi

    1. Перевірте чи підключено Wi-Fi роутер до мережі електропостачання.
    2. Переконайтесь, що ТВ-тюнер знаходиться в межах досяжності роутера.
  • Як визначити, що ТВ-тюнер не підключено до інтернету

    • на екрані телевізора з'явиться інформаційне повідомлення «Виконується підключення до інтернету»;
    • якщо це повідомлення не зникне протягом декількох секунд, перевірте підключення в меню Налаштування;
    • повідомлення автоматично зникне щойно кабель буде підключено (з'явиться Wi-Fi мережа або кабель буде підключено коректно).
  • Не працюють усі канали, немає доступу до контенту відеобібліотеки

    1. Перевірте підключення до інтернету.
    2. Якщо підключення через кабель — спробуйте підключити через Wi-Fi та навпаки.
    3. Якщо ТВ-тюнер підключено через роутер, спробуйте підключити ТВ-тюнер через інтернет-кабель, що заходить у квартиру.
  • Інтернет працює, а доступу до каналів/фільмів немає

    Перевірте чи працює послуга на інших пристроях (комп'ютері, планшеті або смартфоні).

  • Немає доступу до фільму/серіалу

    1. Перезавантажте ТВ-тюнер.
    2. Скиньте налаштування ТВ-тюнера до заводських.
  • Погана якість зображення/зависання картинки

    1. Якщо ТВ-тюнер підключено через Ethernet-кабель: перевірте швидкість інтернету, перевірте з'єднання кабелю;
    2. Якщо ТВ-тюнер підключено через Wi-Fi: спробуйте змінити положення ТВ-тюнера або підключити ТВ-тюнер через Ethernet-кабель;
    3. Перезавантажте ТВ-тюнер.
    4. Переконайтесь, що немає перевантаження мережі. Таке може трапитися, якщо хтось з користувачів в межах вашої домашньої мережі завантажує великі обсяги даних.
  • Відсутній звук

    1. Спробуйте додати гучність на ТВ-тюнері та телевізорі.
    2. Перевірте чи є звук без ТВ-тюнера.
  • Відсутнє зображення

    1. Перевірте підключення ТВ-тюнера.
    2. Якщо зображення меню є, але немає зображення каналу/фільму, зателефонуйте в службу підтримки за номером 460
  • Як скинути налаштування ТВ-тюнера до заводських

    1. Меню (кнопка ¦ на пульті) > Налаштування > Основні > Відновити
    2. Якщо у вас немає можливості скинути налаштування через меню, скористайтесь крайнім варіантом:
      • натисніть тонким предметом втоплену кнопку на лівій панелі ТВ-тюнера;
      • далі вимкніть приймач від мережі електропостачання і знову підключіть (під час ввімкнення/вимкнення від мережі електропостачання утримуйте кнопку затисненою).
  • Як перезавантажити ТВ-тюнер

    1. Вимкніть ТВ-тюнер з розетки та ввімкніть знову.
    2. Оберіть в меню ТВ-тюнера розділ Налаштування, пункт Основні, далі пункт Перезавантажити.
  • Як оновити програмне забезпечення ТВ-тюнера

    При ввімкненні ТВ-тюнера система автоматично встановлює все доступне оновлення ПЗ.

  • Як змінити пароль

    • Меню (кнопка ¦ на пульті) > Налаштування > Профіль > Пароль > Змінити пароль
    • Введіть новий пароль.
  • Зображення виходить за межі екрану або займає не всю його площу

    • Меню (кнопка ¦ на пульті) > Налаштування > Екран > Розмір та положення зображення
    • оберіть розмір зображення під свій екран.
  • Як обрати/змінити мову меню

    Зверніть увагу, що на момент запуску послуги ТВ-тюнер підтримує тільки українську мову. Незабаром буде додано російську та англійську.

    • Щоб змінити мову, зайдіть в Меню (кнопка ¦ на пульті), перейдіть в Налаштування та оберіть пункт Мова.
    • В смартфонах та планшетах на базі операційної системи Android або iOS використовується мова системи.
  • Відсутній електронний програмний гід

    • Зачекайте деякий час. Після ввімкнення ТВ-тюнера програмний гід завантажується протягом 10 хвилин.
    • Якщо гіда нема більш ніж 10 хвилин на всіх каналах, перезавантажте ТВ-тюнер.
    • На деяких телеканалах немає електронного програмного гіда, оскільки канал не надає подібну інформацію.
  • ТВ-тюнер не бачить зовнішнього накопичувача або не читає файли з нього

    • Перевірте коректність з'єднання, спробуйте обрати інший роз'єм.
    • Якщо зміна роз'єму не допомогла, можливо ТВ-тюнер не підтримує цей тип накопичувача або перевищено максимальний об'єм даних на накопичувачі.
    • Якщо ТВ-тюнер не може прочитати фафйл (фільм, картинку, музику) з зовнішнього накопичувача, можливо, файл пошкоджено або обраний формат файлу не підтримується. Спробуйте перезаписати дані або перевірити коректність запису даних на іншому пристрої.
    • Рекомендований максимальний об'єм зовнішнього USB-накопичувача – 1 ТБ. ТВ-тюнер може розпізнавати накопичувачі до 2 ТБ, але буде працювати з ними на більш низькій швидкості.
    • Максимальний підтримуваний об'єм для карти пам'яті типу SD/MMC – 64 ГБ.
  • Заміна/ремонт ТВ-тюнера

    Якщо рекомендації вам не допомогли або в роботі ТВ-тюнера є інші вади, будь ласка, зателефонуйте в службу підтримки за номером 460.

    Наш спеціаліст допоможе вам вирішити питання віддалено або викличе майстра.

Згорнути