close
close
Обрати: регіон район

Програма «Золотий абонент»

Золотий Абонент — це програма лояльності, для абонентів які витрачають на зв’язок більш ніж 100 грн на місяць. Чим більше витрачаєте, тим більше переваг отримуєте!

Переваги

  • Послуги зв’язку у кредит;
  • Економія часу: мінімальний час очікування на лінії під час з’єднання з оператором довідкової служби;
  • Економія грошей: деякі послуги надаються безкоштовно;

Умови

Учасником програми лояльності «Золотий Абонент» може стати абонент, стаж обслуговування якого у мережі становить 4 и більше повних календарних місяця, а щомісячний рахунок на послуги мобільного зв’язку становить 100 гривень та більше.

У програмі лояльності «Золотий Абонент» передбачено три рівні обслуговування, в залежності від рахунку абонента.

Рівень обслуговуванняСрібнийЗолотийПлатиновий
Середній рахунок за останні 4 місяці, грн100 — 399.99 грн400—999.99 грнвід 1000 грн

Привілеї, які надаються учасникам програми:

 СрібнийЗолотийПлатиновий
Доступний обсяг послуг зв’язку у кредит, % від щомісячного рахунку35%35% та 50%35%, 50% та 100%
Найвищій пріоритет обслуговування під час дзвінка у довідкову службу операторатактактак
Безкоштовна запасна SIM-карта тактак
Безкоштовна заміна SIM-карти зі збереженням номера тактак
Безкоштовний «Мікрокредит» тактак
Безкоштовне тимчасове призупинення надання послуг тактак
Безкоштовна заміна інформації по абоненту  так

Будь ласка, зверніть увагу, підключення кредитної програми «Золотий абонент» доступне до 9 березня 2015 року (включно).

Якщо ви бажаєте підключити кредит на послуги зв’язку або змінити його розмір, ви можете скористатися кредитною програмою «Відстрочка платежу».

Особливості роботи послуги

  • Для клієнтів, на особовому рахунку яких знаходиться більш ніж 1 абонент, середній рахунок розраховується як середня сума витрат по всім абонентам за попередні 4 місяці, поділена на кількість діючих абонентів на особовому рахунку (з урахуванням податків та без урахування знижок).
  • Послуги зв’язку у кредит надаються абонентам при відсутності заборгованості по всім особовим рахункам.
  • Відключення програми після подачі заяви не передбачено. Абонент автоматично відключається, якщо середній рахунок за 4 місяці становить менше ніж 100 грн, при цьому система інформує абонента за допомогою SMS. У користувачів кредитної програми вона буде змінена на нову – «Відстрочка платежу» з кредитним лімітом 300% від середньомісячних витрат на послуги зв’язку за останні 4 місяці.

Як підключити

  • Підключення програми відбувається автоматично, на рівень, відповідний до вашого рахунку.
  • Для відключення «Послуги зв’язку у кредит» ви можете подати заяву через Центр обслуговування абонентів, USSD або за номером 477*99* (дзвінки з номерів мережі Київстар не тарифікуються). Відповідно до прав користувача ви можете відключити послугу самостійно або через координатора вашої організації.

Подача заявки через USSD-запит та в телефонному режимі доступна координаторам і абонентам з правом управління послугами.

Щоб відключити послуги зв’язку у кредит, наберіть *170*2#, перевірити доступну суму на послуги зв’язку у кредит — *170*3#

Спеціальні пропозиції:

Бізнесу
Допомогти?
Заповніть форму заявки та чекайте на дзвінок від наших експертів.

обов'язкові поля

Дякуємо Вам за Ваш вибір! З Вами зв'яжуться найближчим часом за вказаним номером.