Ілюстрація до опису Старбокса
Що таке Star Box

Star Box — це професійний інструмент для вашого бізнесу, який включає в собі сучасну CRM-систему та телефонний зв’язок. Star Box дозволяє налаштувати і забезпечити повний цикл роботи підприємства за рахунок управління бізнес-процесами, продуктами, фінансами, маркетингом і аналітикою, контактами, складами, автоматизацією дій та іншими сервісами.

Пряма інтеграція з телефонією дозволить підвищити якість обслуговування клієнтів і ефективність відділів продажів, спростити взаємодію між колегами, а також оперативно керувати своєю робочою мережею.

Переваги Star Box

Все в одному

Star Box об’єднав CRM-систему та телефонний зв’язок. З нами ви отримуєте повний набір сервісів які допоможуть вам отримати максимум

Вперше, фіксація мобільних розмов у CRM!

Спростіть комунікацію з клієнтом

Ваші можливості: відсутність тарифікації всередині корпоративної мережі, об'єднання номерів в єдину мережу з короткою нумерацією, аналітика вхідних і вихідних дзвінків

Гнучка платформа

Потужний інструмент який підходить як для маленького магазину так і для великої корпорації

Простота інтеграції

Процес інтеграції системи до вашого бізнесу проходить по налагодженному процесу, що дозволяє економити вам час

Можливості Star Box

MOB/FIX

Керуйте комунікацією з клієнтом за допомогою CRM (Вхідні + Вихідні дзвінки, Email та соц.мережі) автоматизуйте контакт-центри.

VPBX

Спростіть комунікацію з клієнтами за допомогою віртуальної АТС. Ваші можливості: Відсутність тарифікації всередині корпоративної мережі, об'єднання номерів в єдину мережу з короткою нумерацією, аналітика вхідних і вихідних дзвінків, паралельний виклик на мобільний і фіксований номер, інтерактивний розподіл викликів на групу номерів (IVR).

API

Об'єднання всіх можливостей СRМ та віртуальної АТС. Редагуєте шаблонні бізнес-процеси через інтуїтивно зрозумілий інтерфейс без залучення фахівців.

CRM

Сучасна система взаємодії з клієнтами обробляє великі обсяги інформації за короткі терміни.
Вам доступні: Автоматизація бізнес-процесів, управління ресурсами компанії, зручне планування завдань і контроль роботи співробітників.

Чому варто обрати Star Box

Сьогодні бізнес використовує окремо телефонію, та окремо CRM-систему. Рішення, яке б могло об’єднати телефонію зокрема мобільний зв’язок не було, до цього часу! Star Box об'єднує в одну систему мобільний та фіксований зв'язок, надає клієнту можливість дзвонити/налаштовувати правила і т.п. в нашій АТС та інтегрує все це з CRM системою.

Повний контроль процесів — виявіть слабкі місця в роботі вашої компанії та усуньте їх. Змусьте ваш бізнес працювати продуктивніше. Системи автоматизації та систематизації допоможуть вам в цьому.

Тепер достатньо бути клієнтом Київстар, та отримати комплексне рішення для вашого бізнесу в одному місці.

Масштабуйте свій бізнес

З правильно організованими процесами всередині компанії, у вас з’являється більше часу та можливостей оцінити показники роботи, та спланувати подальші дії для розвитку та розширення вашого бізнесу. Star Box допоможе вам вийти на новий рівень збільшити середній чек та прибутки.

Як почати працювати з Star Box

Щоб працювати з Star Box ви повинні бути корпоративним абонентом Київстар, детальніше про умови підключення дивіться в розділі «Питання відповідь».

  1. Підключіть IP та/або GSM номер

  2. Підключіть Віртуальну мобільну АТС

  3. Підключіть конектор до АТС

  4. Підключіть CRM

Більше про Star Box (FAQ)

Що таке CRM та STAR BOX?
 

CRM система — це програмне забезпечення для організації та автоматизації роботи з замовниками. Скорочення CRM — з англійської Customer Relationship Management. Системи CRM призначені для ведення бази звернень потенційних клієнтів (на сучасному сленгу «лідами», lead), організації роботи з існуючими клієнтамиі, організації та автоматизації відділів продажів та інструментів маркетингу і лідогенераціі.

Star Box — Це комплекс послуг від компанії Київстар, які включають в себе CRM систему партнера WebProduction, інтеграційну шину (API) і телеком-продукти.

Можливості STAR BOX
 
  • Надає голосове меню, розподіл дзвінків, запис розмов, розпізнавання мови, дзвінок в один клік (Click-to-call).
  • Зберігає та опрацьовує всю базу існуючих клієнтів;
  • Дає співробітникам інтерфейс для управління клієнтами, їх завданнями, сегментацією. Зазвичай інтерфейс призначений для менеджерів з продажу та маркетологів;
  • Приймає різні потоки лідів (нових звернень від потенційних замовників);
  • Автоматизує повторювані операції з клієнтською базою, наприклад, такі як відправити SMS або лист, нагадати про дзвінок або зустріч;
  • Дозволяє створювати аналітику по перерахованим вище даними.

CRM-система має різні призначення:

  • Управління продажами (з англійської Sales Force Automation): менеджер з продажу бачить своїх клієнтів і завдання, які йому потрібно зробити по відношенню до кожного клієнта.
  • Автоматизація маркетингу: організація лідопотоків, підігрів лідів, автоматизація розсилок, тригерних листів і т.д.
  • Автоматизація програм лояльності: ідентифікується кожен клієнт, вибудовується бонусна програма. Ідентифікація клієнта може проводитися різними способами: від мобільного телефону до пластикових карт, розпізнавання лиця і т.д.
  • Організація кол-центрів або систем підтримки клієнтів: обробка вхідних звернень від клієнтів, генерація вихідних повідомлень, подальша обробка заявок клієнтів (тікетів).
Автоматизація бізнес-процесів
 

В системі створені і налаштовані шаблонні бізнес-процеси, які застосовані в багатьох компаніях. Таким чином, вже з самого початку впровадження Star Box на ваше підприємство, ви можете відчути вигоду від роботи автоматизованих бізнес-процесів. Але при цьому система залишається гнучким конструктором, в якому ви можете оптимізувати існуючі процеси під вашу компанію або створити нескінченну кількість додаткових бізнес-процесів з індивідуальними налаштуваннями. Редагуєте шаблонні бізнес-процеси через інтуїтивно зрозумілий інтерфейс без залучення фахівців. Вирішіть, що система буде відображати на кожному етапі: оберіть колір блоків, вкажіть потрібні поля, випадаючі каталоги, контакти, поля для коментарів та інші потрібні вам елементи.

Телефонія
 

Інтелектуальний автонабір номеру

Завантажте в вашу систему OneBox базу контактів для дзвінків і запустіть інтелектуальний автонабір. Вашим операторам кол-центру не потрібно набирати номер — OneBox в фоновому режимі автоматично дзвонить по черзі абонентам які є в базі.

Управління вхідними викликами та маршрутизація дзвінків

Система Star Box автоматично розподіляє вхідні дзвінки між вашими співробітниками. Клієнт дзвонить в ваш офіс і дзвінок автоматично перекладається менеджеру, який останнім спілкувався з клієнтом. Якщо всі менеджери зайняті і дзвінок був пропущений, система Star Box поставить завдання менеджеру.

Контекстне вікно під час вхідного дзвінка

При вхідному дзвінку менеджер бачить контекстне вікно з інформацією про клієнта, може швидко занести нового ліда в базу, запустити бізнес-процес або створити замовлення.

Контроль пропущених дзвінків

Всі розмови по робочій телефонії зберігаються у вигляді аудіозаписів, які можна знайти в історії подій і прослухати. Записи можна завантажувати на комп'ютер. Запам'ятати всі деталі розмови не просто, але завжди можна відкрити запис і послухати розмову.

Підключення послуги STAR BOX
 

Star Box доступна корпоративним клієнтам компанії Київстар. Для підключення послуги у Вас повинна бути Віртуальна АТС Київстар – IP або GSM зв'язок в корпорації і API для інтеграції CRM – Віртуальна АТС.

Якщо Ви не клієнт Київстар – заповніть форму зворотнього зв'зяку і ми зможемо детально обговорити всі можливості підключення.

З питань підтримки телеком послуг звертайтесь за номерами: 0 800 300 466, 0 800 300 000

З питань підтримки CRM: +380 (44) 390-09-85, support@crm-onebox.com