SIM-контроль

Відтепер у Вас є можливість отримувати інформацію про дзвінки, що здійснювались на Ваші SIM-карти, які тимчасово знаходяться не в телефоні, навіть якщо це SIM-карти інших операторів мобільного зв’язку.

Переваги

Послуга «Сім-контроль» стане у пригоді власникам двох або більше SIM-карт — відтепер Ви будете у курсі всіх важливих дзвінків, що здійснювались як на номери «Київстар», так і на номери інших українських операторів мобільного зв’язку.

Умови надання

Послуга надається всім абонентам мережі «Київстар».

Для того щоб скористатися послугою, Вам необхідно встановити на всіх SIM-картах, що тимчасово знаходяться не в телефоні, переадресацію голосових викликів на номер +38067 207 1 207:

  • безумовну,
  • при виключеному телефоні або
  • якщо номер знаходиться поза зоною

Плата за дзвінки, що переадресовуються на цей номер, не стягується.

Після встановлення переадресації необхідно підключити послугу на Вашому основному номері мережі «Київстар», яким Ви користуєтесь найчастіше. Для цього наберіть на своєму номері мережі «Київстар» спеціальну USSD-команду *162*1* і введіть номер телефону SIM-карти, що тимчасово знаходиться не в телефоні. Наприклад, *162*1*067ХХХХХХХ#, де ХХХХХХХ — номер телефону абонента. Можливий також формат введення номеру через 380: *162*1*38067ХХХХХХХ#.

Власникам декількох SIM-карт необхідно вводити цю комбінацію для кожного номера окремо.

Про підключення послуги «Сім-контроль» Ви будете поінформовані за допомогою SMS-повідомлення на Ваш основний номер «Київстар». Послуга підключається впродовж доби і працює на постійній основі.

Після успішного підключення послуги «Сім-контроль» абоненти, що телефонуватимуть на номери Ваших SIM-карт, які тимчасово знаходяться не в телефоні, почують системне повідомлення про те, що Ви не можете прийняти дзвінок. Плата за прослуховування системної інформації не стягується. У свою чергу, Ви отримаєте текстове повідомлення на свій основний номер «Київстар» про вхідні дзвінки на номери Ваших SIM-карт, які тимчасово знаходяться не в телефоні (із зазначенням номера абонента, який телефонував до Вас та Вашого номера, на який телефонували).

У випадку, якщо Ви встановили переадресацію на SIM-картах, які тимчасово знаходяться не в телефоні, але не зареєстрували ці номери з основного номера «Київстар», інформація про дзвінки не надходитиме до Вас.

Ви отримуватимете на свій основний номер «Київстар» повідомлення про дзвінки навіть перебуваючи у роумінгу, за умови, що попередньо налаштували послугу.

Якщо впродовж 120 днів Ви не отримали жодного дзвінка на Ваші SIM-карти, які тимчасово знаходяться не в телефоні і, відповідно, жодного повідомлення на свій основний номер «Київстар», послуга автоматично відключається, про що Ви будете поінформовані за допомогою SMS.

Підключення

USSD-команди для управління послугою:

  • Підключення послуги для конкретного номера: *162*1*0ХХХХХХХХХ# або *162*1*380ХХХХХХХХХ#
  • Відключення послуги для конкретного номера: *162*0*0ХХХХХХХХХ# або *162*0*380ХХХХХХХХХ#
  • Відключення послуги для всіх номерів: *162*0#
  • Перевірка статусу послуги та списку підключених телефонних номерів: *162#

Тарифи та оплата

Користування послугою не тарифікується.

Спеціальні пропозиції:

Бізнесу
Оформити нове підключення допоможе наш менеджер

Будь ласка, зверніть увагу. Ця форма лише для оформлення нових підключень. Щодо всіх інших питань ви можете звернутися за номером 067 466 3 466 (для координаторів) або 466.

Дякуємо Вам за Ваш вибір! З Вами зв'яжуться найближчим часом за вказаним номером.

Помилка, спробуйте ще раз.