Бонуси від Київстар

150
грн
Бонус на рахунок

Абоненти передплаченого зв'язку безкоштовно отримують на рахунок бонусні 150 грн.

30
хв
Вільні хвилини

Безкоштовні хвилини на спілкування в роумінгу для контрактних абонентів.

Як отримати бонуси

1

Забронюйте житло на сайті www.hotels.kyivstar.ua.

2

Залиште номер телефону Київстар, на який хочете отримати бонуси.

3

Очікуйте SMS про нарахування бонусів.

Заповніть форму, щоб отримати бонуси

Кілька простих кроків, щоб отримати бонуси для оплати послуг в роумінгу.

Сплачуйте бонусами

Абоненти передплаченого зв'язку:

абонплату за умовами тарифу та додаткових послуг
вихідні дзвінки на номери країни перебування і в Україну
SMS і MMS на усі номери
роумінг та дзвінки за кордон
мобільний інтернет
послуги понад пакета послуг за тарифом

Контрактні абоненти:

усі вхідні дзвінки
вихідні дзвінки на номери країни перебування і в Україну

Слідкуйте за залишком і терміном дії бонусів за допомогою запиту

*106*1*3#
Більше про бонусний роумінг
Що означає оплата бонусами?
 

Під оплатою мається на увазі нарахування бонусів у розмірі

  • 150 гривень для абонентів передплаченого зв'язку для використання на абонплату, роумінг та додаткові послуги
  • 30 нетарифікованих хвилин для контрактних абонентів на спілкування в роумінгу
Коли мені будуть нараховані бонуси?
 
Бонуси будуть нараховані в період з 10 до 15 числа наступного місяця після заїзду в готель місяця.
Я відразу забронював кілька готелів, як будуть нараховані бонуси?
 

У разі декількох замовлень на www.hotels.kyivstar.ua бонуси будуть нараховані окремо за кожне замовлення.

Для абонентів передплаченого зв'язку: Якщо нове замовлення готелю відбулося в період дії бонусів, вони додаються до тих, що ви вже отримали раніше, а термін дії буде визначатися з дати останнього нарахування. Бонуси нараховуються на спеціальний бонусний баланс. Максимальна сума бонусів, яка може бути на цьому балансі – 10000 грн.

Для контрактних абонентів: Якщо нове замовлення на www.hotels.kyivstar.ua відбулося в період дії бонусів, передбачених умовами надання послуги «Бонусний роумінг з Booking.com», то вони не додаються, кожен новий обсяг нараховується окремо, зі своїм терміном дії. Першочергово будуть використані бонуси, нараховані раніше.

Ви особисто несете відповідальність за коректність введення номера на сайті www.hotels.kyivstar.ua. Вводьте номер, вказуючи код оператора і 7 цифр номера (наприклад, 067 ххх хх хх, де ххх хх хх – номер абонента). Якщо номер мобільного телефону введено некоректно: бонуси не нараховуються; номер не редагується. Для зміни номера необхідно відмінити бронювання і зробити його заново, якщо це дозволяє тип бронювання.

Чи можна використовувати бонуси не в роумінгу?
 

Абоненти передплаченого зв'язку можуть використати бонуси не тільки в роумінгу, а й знаходячись в Україні, на послуги:

  • щоденну та щомісячну абнплату за умовами тарифа та додаткових послуг
  • мобільний інтернет
  • оплату послуг визначення місцезнаходження
  • послугу «Передзвони мені»
  • послугу «Ді-Джингл»
  • вихідні дзвінки на номери абонентів Київстар, фіксованого зв'язку та інших мобільних операторів України
  • роумінг та дзвінки за кордон
  • оплата вартості послуг зв'язку після вичерпання нетарифікованого обсягу послуг за умовами тарифу (дзвінки, SMS/MMS, мобільний інтернет)
Який термін дії бонусів?
 

Термін дії бонусів:

  • для контрактних абонентів – 30 днів
  • для абонентів передплати – 180 днів з моменту нарахування
з моменту нарахування. Не використані протягом цього терміну бонуси анулюються.

Я забронював готель в Україні, чи отримаю я бонуси?
 

Ні, за бронь готелів/апартаментів в Україні бонуси не нараховуються.