Диференційований рахунок щомісяця

З 01.04.2022 підключення послуги не доступно для контрактних абонентів (фізичних осіб)

Скориставшись послугою «Диференційований рахунок щомісяця», ви маєте можливість щомісяця отримувати поштою в друкованому вигляді відомість, що відображає сумарну структуровану інформацію про витрати за завершений розрахунковий період по будь-якому абонентському номеру, який зареєстровано на вашому особовому рахунку. Ця відомість буде відправлятися вам поштою разом зі щомісячним рахунком.

Послуга передбачена для тих клієнтів, у яких на одному особовому рахунку зареєстровано кілька абонентських номерів.

Увага!

Послугу «Диференційований рахунок» не рекомендовано для підключення абонентам, на особових рахунках яких лише один абонентський номер.

Підключення послуги

Щоб замовити послугу «Диференційований рахунок щомісяця», вам необхідно звернутися в центр обслуговування абонентів і подати заяву на підключення послуги. Координатори, та абоненти з правом управління послугами в системі Мій Київстар, можуть підключити цю послугу самостійно (розділ «Послуги та акції»).

Можна замовити надання послуги як за всіма номерами, що зареєстровані на особовому рахунку, так і вибірково, наприклад, тільки для одного абонентського номера.

Тарифи

Плата за підключення послуги відсутня.

Тарифний планВартість, грн/міс
Для бізнес- та корпоративних абонентів, які обслуговуються на тарифних планах ВАШ Старт, ВАШ Вибір, ВАШ Оптимум, ВАШ Комфорт, ВАШ Безлім, ВАШ Преміум, ВАШ Преміум +, ВАШ Регіон, Простий, Smart, Smart+, Smart Max, Smart Business, Smart Регіон, Smart Business+, Smart Premium0,00

Якщо послуга підключена для декількох абонентських номерів, що зареєстровані на вашому особовому рахунку, плата за користування даною послугою знімається з вашого рахунку по кожному абонентському номеру, за яким вона підключена.

Тарифи наведені в гривнях із урахуванням усіх податків і зборів